Wpis z mikrobloga

@kieratek: każdy się nadaje, kwestia ilości kompromisów na jakie trzeba pójść. Na przykład czy bateria wejdzie w trójkąt czy trzeba będzie kombinować pod spodem albo na bagażniku. Czy suport się zgodzi. Jakie ma hamulce albo czy ma dobre mocowania do nich. Czy napęd nie pokrzywiony i nie będzie wkurzał na lżejszych biegach.
BTW Też polecam bbs02.
PS no i tak banalna rzecz jak kierownica i mostek. Czy się tam wszystkie
  • Odpowiedz
@piwuch: @Gozdziu: podejrzewam że po prostu wezmę rower do jakiegoś specjalisty i niech mi to porządnie zamontuje, bo ja to po drodze popsuje i rower i zestaw do elektryka. (°°
  • Odpowiedz
@kieratek: Tylko weź nie rób sobie baterii trójkąta, bo bedziesz spoglądał na ten rower z odrazą po jakimś czasie. Wiem ze zasięg dużo lepszy niż bidonówki, ale wizualnie w 80% przypadków, powstaje g---o, które rzuca sie w oczy:D Moja bidonówka czasami mnie irytuje, gdy widze smukłe fabryki:D
  • Odpowiedz
  • 1
@kieratek Daj sobie spokój z MID-em, serio on ma sens od średniego do ciężkiego terenu. Na leśne i polne drogi asfalt załóż przekładniowy hub 500-750W i lataj. Przerobiłem już kilka rowerów, unibike podobny też. Hub jest bezproblemowy... zmień też opony na grubsze.
  • Odpowiedz