Wpis z mikrobloga

@szymon465: Zależy gdzie chcesz iść na studia, bo jak jakiś kierunek bez informatyki to po co? xD
Poza tym, nie jest aż taka trudna. Jeśli wykorzystasz ten rok jako tako na naukę, to te 50% na luzie idzie zrobić, tym bardziej, że Python wszedł w możliwości wyboru, więc jeszcze większe ułatwienie
  • Odpowiedz
@misioneos: @shiningsky:
Aktualnie to myślę może nad jakąś informatyką na Politechnice Krakowskiej. Tam w sumie wystarczy sama fizyka, informatyka lub matematyka.
I w sumie to nie wiem, czy się przygotowywać do czegoś jeszcze, czy polegać tylko na matematyce rozszerzonej.
  • Odpowiedz
@FiglarzStalin: Rozszerzenie mam tylko z angielskiego i matematyki, bo jestem w technikum.
Na informatykę na PK w zeszłym roku próg był 156 punktów, czyli trzeba było mieć prawie 80% z któregoś z tych przedmiotów.
  • Odpowiedz
@szymon465: pewnie informatyka, ale jak nie miałeś w szkole infy z prawdziwego zdarzenia to ja bym wybrał fizykę to są serio darmowe punkty wystarczy sie pouczyć zadań
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@szymon465: sama matma rozszerzona może nie starczyć, warto sobie dobrać dodatkowy
@G4SHI: nie przesadzajmy, informatyka nie jest aż tak trudna jak fizyka xD ja, nie mając infy w szkole przygotowałem się do niej w niecałe 1,5 miesiąca i napisałem na 74% xD tylko wcześniej miałem styczność z programowaniem, dlatego jakbym był opem bez znajomości programowania, to bym się za to zabierał jak najszybciej xD
  • Odpowiedz
@szymon465: zdecydowanie fizyka. Wiadomo co będzie, typowe zadania zgodne z programem nauczania. Podręczniki + przerobienie zbioru zadań + stare arkusze i nic Cię nie zaskoczy.

Informatyka jest dość nieprzewidywalna, ma dodatkowe komplikacje wynikające z części praktycznej i różny poziom (a nawet treść) nauczania w szkołach czy profilach. Nie ma też w zasadzie dobrych materiałów do nauki.

Wyniki z fizyki są co roku o kilka punktów procentowych wyższe niż z informatyki.
  • Odpowiedz