Wpis z mikrobloga

@DukeNukem64: Plan maksimum to mod- znalazłem sposób który pozwala zrobić grę w stylu "returnal", spelunky lub "diablo" - za każdym przejściem mapa będzie się różnić, podzieliłem mapę na areny i korytarze między nimi. Będą one losować się z dostepnej puli. Alfę zamierzam wypuścić pod koniec wakacji.
  • Odpowiedz
@dqdq1: jeśli chodzi o screeny, to brakuje mi na nich różnorodności w oteksturowaniu i wysokości flatów i oświetleniu sektorów. Jeśli lokacje są dalej work in progress, to wyglądają spoko, ale osobiście dodałbym im jeszcze dużo szlifu.
  • Odpowiedz
@ZenoChame: traktuję to jako zaawansowany greyboxing żeby wiedzieć co jest podłogą, ścianą czy skałami. Staram się eksperymentować z możliwością zrobienia własnych tekstur (światowid, lekki gradient w padającym świetle i trawa na pierwszym screenie).
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@dqdq1: bardzo fajnie, jeśli w finalnej wersji będzie zróżnicowane oświetlenie, to biorę.

Swoją drogą, jest coś niesamowitego w grafice gier Doom i Quake - ta prosta geometria sprawia wrażenie bycia... bardziej trójwymiarowej niż dzisiejsze produkcje.
  • Odpowiedz