Wpis z mikrobloga

@eXotic: zalezy jak obnizone. Niestety najczesciej polega to na uwaleniu zwojow w sprezynie przez co samochod sie obniza ale zmieniaja ci sie tez katy w zawieszeniu, szczegolnie przednim. Chwilowy punkt obrotu nadwozia (RC) idzie ci do dolu, wiec moment obracajacy nadwoziem (RC - CoG) najczesciej wzrasta. Do tego dochodza jeszcze drazki kierownicze pracujace w niewlasciwym zakresie, przez co podczas pracy zawieszenia gora-dol zmienia ci sie zbieznosc.
Dlatego też pisałem o obnizaniu
Strigiformesman - @eXotic: zalezy jak obnizone. Niestety najczesciej polega to na uwa...

źródło: comment_1624818560pK2hZvjsaaFrAsAHgfpgNO.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
@lajsta77 mam takie podobne auto, kulka krzywe, prześwitu brak, oprócz faktu, że na krzywej drodze mam #!$%@?, auto prowadzi się świetnie, mam druga furę na codzien bo tamtej mi szkoda i nie ufam temu drugiemu jak tamtemu upośledzonemu, pozdrawiam
  • Odpowiedz
@lajsta77: nie zrozumiesz sensu, jeśli się tym nie zarazisz. Też miałem bekę jak kupiłem pierwsze auto i widziałem jak taki pokrak zawraca, bo kałuża za duża xD
Później, jeśli się zaczynasz się wkręcać w takie towarzystwo to zaczynasz uważać, że to wygląda fajnie, jeździsz na jakieś zloty z koleżkami jako widz, patrzysz na te zadbane z zewnątrz i wewnątrz samochody. Na prawdę mało który jest gruzem. Stwierdzasz, że #!$%@? w sumie
  • Odpowiedz
No i zapomniałem, zloty - poza oczywistym spotkaniem z kolegami z na prawdę różnych części Polski, jeżdżeniu niemal konwojami na miejsce jest jeszcze satysfakcja, kiedy się załapiesz na jakiś zlot po selekcji zgłoszeń. Pojawia się motywacja do dalszych modów, a przy okazji szacun i podziw ludzi, których często widzisz pierwszy raz, ale Twoje auto im się podoba. To jest na prawdę potężne hobby i "rodzina" jakich jest na świecie wiele, ale normiki
  • Odpowiedz
Poprzez skrzywienie kół czyli zrobienie negatywu, można wepchnąć szersze lacze (felgi z oponami), które przy normalnym montażu wystawałyby poza obrys pojazdu, co niestety kończy się zabraniem dowodu rejestracyjnego.

Pochylenie kół w pojazdach ma jedynie na celu zmniejszenie tarcia (w wózkach inwalidzkich jest to mega przydatne stąd mają pochylone koła). Jakie zadanie ma to w samochodzie? Takie że remont zawieszenia jest trzykrotnie częściej i zużycie opon wynosi 350%.
Generalnie kto co lubi, niektórym
  • Odpowiedz