Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 12
Sabinka niestety odeszła na UPG, którego remont byłby droższy niż cały Saab, w związku z czym przez 3 miesiące żyłem bez samochodu.

Po Szwecji przyszedł czas na Japonię (choć w sumie to i trochę Turcji tutaj jest, ale ćśśś ( ͡° ͜ʖ ͡°)) i tak to po długich poszukiwaniach i analizie sytuacji ogarnąłem sobie UFO z dupą xD

Zastanawiałem się jeszcze nad Hondą CR-Z, ale doszedłem do wniosku że fajnie mieć jednak tylne siedzenia które nie wymagają ucinania pasażerom nóg. UFO w hatchbacku też wchodziło w grę, ale że sedan bardziej podoba mi się z przodu - to stanęło na sedanie.

Silnikowo jest Hondowski standard: 1.8/140KM. Podobno relatywnie solidny i bezawaryjny. To się zobaczy, natomiast coś co zauważyłem od razu to fakt, że bardzo ładnie i wysoko się kręci (na drugim biegu spokojnie można dobić do 100 km/h), co czyni włączanie się do ruchu bardzo przyjemnym.

Wiadomo, że jest nieco głośniej niż w Saabie, że plastiki nie są tak miękkie jak tam, klimatyzacja jest jednostrefowa, a nie dwu... Ale cholera, po pierwsze nie można porównywać kompaktowego sedana z autem klasy średniej-wyższej, a po drugie im dłużej jeżdżę tą Hondą - tym bardziej mi się podoba.

Poprzedni właściciel zainwestował w radio z Androidem i kamerą cofania więc parkowanie jest bardzo proste mimo bagażnika, silnik pozytywnie zaskakuje wysokimi obrotami, zawieszenie jest twardsze niż w Saabie, więc zakrety można brać szybciej niż tam... Jestem zadowolony, mam nadzieję że parę lat ten Civic ze mną wytrzyma ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#pokazauto #chwalesie #honda #civic
Pobierz sasukeyokai - Sabinka niestety odeszła na UPG, którego remont byłby droższy niż cały ...
źródło: comment_1624476901tSnQWFQbGYsW3ikHb1drDn.jpg
  • 26
@sasukeyokai: reflash R18A2

+ Podniesione obroty jałowe (Naprawa opadania obrotów biegu jałowego oraz przy włączonej klimatyzacji)

+ odcinka o 100 obr wyżej

+ i-VTEC wyżej o 200 obr

+ zdjęty speed limiter z 200 kmh

+ zwiększona reakcja na gaz w mid throttle, gain momentu i mocy w całym zakresie obrotów.

+ optymalizacja mapy przepływomierza MAF (seryjna kalibracja miała za bogatą mieszankę przy ok 3-4krpm)

+ pomiary afr (logowanie na profesjonalnym