Wpis z mikrobloga

Nigdy nie spowodowałem żadnej kolizji, nigdy nie miałem nic na raty, nigdy nie zdewastowałem czyjegoś mienia i ogólnie w życiu nie miałem okazji ponieść kosztów które w jakiś sposób zostały przekazane do komornika bez mojej wiedzy, dzięki czemu wczoraj na moim koncie znalazłem informacje o egzekucji komorniczej. Do poniedziałku daleko, a ja z zablokowanymi środkami, bez wiedzy co się #!$%@?, siedzę i nie wierzę. Wiem tylko ze takie sprawy rzadko się dobrze kończą ( ͡° ʖ̯ ͡°)

#prawo #komornik ##!$%@? #truestory #zalesie
c.....e - Nigdy nie spowodowałem żadnej kolizji, nigdy nie miałem nic na raty, nigdy ...

źródło: comment_1624114758xo6oyWT1GbkYJfBD28UDoi.jpg

Pobierz
  • 21
via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@staryhaliny: oczywiście że jest ubezpieczony, ale jak pracuję w egzekucji od ponad 14 lat to nigdy w życiu nie widziałem aby komornik się pomylił, a jedynie wyłudzenia kredytów które potem komornik musi egzekwować ¯\_(ツ)_/¯ Ale tutaj już wina nie leży po stronie komornika, a #!$%@? systemu udzielania kredytów...
via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@padobar: różnie to bywa, przede wszystkim takie sytuacje trzeba zgłaszać w prokuraturze, w życiu widziałem tylko jeden faktyczny przypadek gdy skończył się że faktycznie emerytka padła ofiarą wyłudzenia kredytu, a inne sprawy gdzie ludzie wymawiali że było to wyłudzenie oczywiście były ściemą typowego cwaniaka który liczył że taką linią obrony przed długiem coś ugra ¯_(ツ)_/¯
@comehugme Mirasku, przede wszystkim zachowaj spokój. W poniedziałek skontaktuj się z komornikiem, on Ci wyjaśni sprawę. Wskaże Ci że dostał do wyegzekwowania wyrok sądu na którym widnieje Twoje imie nazwisko i Twój PESEL. Dlatego był zmuszony wszcząć egzekucję i dokonać zajęcia. Kornicy nie mogą odmówić prowadzenia sprawy gdy wpłynie do nich wniosek z prawomocnym wyrokiem.
Jak widzisz komornik jest tylko narzędziem.
Skoro twierdzisz że długów nigdy nie miałeś to sprawę musisz skierować