Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
Mirasy, poleci ktoś jakąś hamownię w #warszawa ?
Chcę sobie przed i po założeniu gazu, sprawdzić ile kucy uciekło od nowości i po gazie.

Pacjent to #volvo S60, 2.4 140 KM. Planuje odblokować do 170 KM. Co najpierw? Chip tuning czy gaz (i dlaczego bo słyszałem sprzeczne opinie)?

#motoryzacja #samochody #tuning #chiptune #chiptuning #hamownia

Unik4t - Mirasy, poleci ktoś jakąś hamownię w #warszawa ?
Chcę sobie przed i po założ...

źródło: comment_1623259479KMhsZE6P3yGi6XihTyaZfA.jpg

Pobierz
  • 26
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

via Wykop Mobilny (Android)
  • 8
@Unik4t: ale co ty tam chcesz mierzyć? To stary trup, konie mu na bank już uciekly i to nie jeden. Po założeniu gazu nie ucieknie ich nic, dzisiejsze instalacje sa tak nowoczesne i zaawansowane... Po za tym, jak zapłonem mają się pobawić to tylko po założeniu gazu. Przecież to bez sensu robić mape przed modyfikacjami.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 7
@bruhh: właśnie z ciekawości chce się dowiedzieć ile zostało z fabrycznego 140.

@dzapanisko: to nawet nie jest chip. Ten silnik w serii wychodził w wersji 140 KM (elektronicznie sławiony powyżej 4200 rpm) i 170 KM. Można się tam pobawić limiterami i osiągnąć 183 KM. Mnie interesuje seryjne 170 KM. 140 koni z 2.4 brzmi śmiesznie.

  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@kurio: czytaj jak wyżej. Wersje S60 140 KM i 170 KM różnią się algorytmem (mapą). Chcę mocniejszą serie a nie na siłę podkręcanie wolnossaka.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Unik4t: jak chcesz się już bawić to tak: 1. Załóż gaz 2. Hamowania seryjna i seria + gaz 3. Zrobienie mapy na 170hp 4. Ponownie hamowanie
  • Odpowiedz
@Unik4t: Może i tak. Ja tam się nie znam, z volvo to tylko groteskowe v8 poprzeczne kojarzę, i to z r--------m haldexem, nie zbierał ładnie tyłem ;/

No ale dupowóz super, jak do domu wracałem, to mi się tęskniło za tymi fotelami...
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@bruhh: plus mapę będę wgrywać w miejscu które ma hamownie, więc pomiar przed i po będzie.

@kurio: no samochód jest wygodny w c--j. Fotele to cudo. Ciężko mi będzie się potem przesiąść na coś innego bo komfort jest super. Robisz trasę i wysiadasz jak gdyby nigdy nic.
  • Odpowiedz
@kurio @dzapanisko post z serii nie znam się to się wypowiem.

Oczywiście, że robić .ale na 170-180KM bo to ten sam silnik.

Najpierw LPG,v potem mapa pod gazior. No i filtry, świece i takie tam warto by były nie zużyte
  • Odpowiedz
@Golfinho: panie, wpadło mi bo było otagowane #motoryzacja a wolnossaka to kretynizm chipować i to jest fakt, chyba że to taki numer niespodzianka jak op napisał. no ale trudno ogarniać każdą markę. Intencje miałem dobre.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Golfinho: dlaczego najpierw LPG? Oczywiście przy montażu wspomnieć o planach przeróbek na 170, to wiem.

Filtry powietrza, paliwa, olej mają 2 miesiące i 4k km nalotu. Świec nie zmieniałem bo nie widzę sensu - wszystko cyka jak trzeba. Przy gazie będzie zmiana.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Majki87: i dlatego też pytam. Znam kiviego, robił dużo takich zabiegów na tych silnikach, jest polecany na volvoforum, ale wiem też że kivi unika już starych wołowin. Warunkiem dla niego jest dobry stan i brak LPG. Oba warunki spełniam ale jednak pytam o inne miejsca i czy na pewno lepsza jest kolejność mapa -> gaz.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@Unik4t: pierw gaz a potem mapa na LPG, logiczne. Czemu miałbyś pierw zrobić mape a potem ingerować w silnik instalacją LPG? To przecież przeczy samo w sobie. Dobry tuner zrobi ci tą oryginalna mape na 170 właśnie już dostosowaną pod LPG.
  • Odpowiedz