Wpis z mikrobloga

Mirki ale mnie #kolej wk*rwiła. W zasadzie #polregio #!$%@?.
Jestem sobie w #gdansk czekam na pociąg do Czerska z przesiadką 25 minut. A pociąg do Czerska jest ostatni w tym dniu.
Piszą że opóźniony 5 minut. Dobra luz, zapas jest. Opóźnienie rośnie do 10, 20, 30, 40, 50 minut! Mówię ojoj, trzeba organizować skomunikowanie. Idę na info dworcowe, pani mówi że pociąg nie ruszył ze stacji początkowej (!), dała mi numer do Centrum Wsparcia Klienta. Dzwonię, facet mówi że jak Polregio, to trzeba do Polregio. Dał mi numer na infolinię - numer premium 703 xD. Babka na infolinii mowi, że to drużyny konduktorskie się muszą kontaktować. A ja do niej, że zanim to zgłoszę, to tamten pociąg odjedzie. A ona że trudno xD, można zgłosić reklamację... Na uj taka infolinia? No fest, jak utknąłbym na noc 100km od domu, to ta reklamacja dużo daje...
Na szczęście pociąg zmniejszył opóźnienie i przytrzymają mi pociąg, ale co #stres to moje...
Notabene jakie są możliwości jak ucieka mi ostatni pociąg? Taksówka na koszt pkp?
JBAĆ PKP
#zalesie #oswiadczenie #pociagi
  • 6
  • Odpowiedz
@SebaD86: albo Polregio albo PKP
Informacja na dworcu też ma jakieś zaćmienia, pasażer się pyta o połączenie przesiadkowe regio, to go odsyłają do Centrum Wsparcia Klienta Intercity.
  • Odpowiedz
Miałem ostatnio podobną sytuacje jak do Władysławowa na weekend się wybrałem. Przesiadka 20 minut w Gdyni, start z Wrzeszcza, pociąg przyjechał z takim opóźnieniem, że zrezygnowany wysiadłem w Sopocie. Jakaś plaga w tym Polregio.
  • Odpowiedz