Aktywne Wpisy
SaintWykopek +55
Na wykopie wystalkowano kiedyś laske po pieprzyku na brzuchu. Głupie wykopki zamiast wspierać #wgw od #ladnapani zgłaszali dziewczynę na uczelni. Tak, wyrzucono ją ze studiów.
#czarnyhumor #afera
#czarnyhumor #afera
Banderoza +151
Jestem behapowcem w pewnej firmie. Nadzoruję ponad 200 pracowników. Powiem tak. Kierowcy ciężarówek to są największe matoły z jakimi w życiu pracowałem. Większość z tych ludzi ma problem z pisaniem i czytaniem a ja muszę ich uczyć zasad BHP i bezpiecznej jazdy. Nie da się! chociaż bym wychodził z siebie i stawał obok to się #!$%@? nie da. Im się mózgi resetują metr za progiem sali szkoleniowej. Codziennością jest, że oni nie
Ekipa z Treehouse Ninjas dowiozła świetne, klimatyczne lokacje z różnymi ścieżkami przejścia i przede wszystkim niepowtarzalnością - praktycznie nie ma w grze dwóch tak samo wyglądających lokacji w zadaniach pobocznych.
Ale z drugiej strony od dłuższego czasu mam wrażenie, że wszystko to podkreśla zarzuty, o których pisano już w 2017 - studio jest ogromne, jest masa zespołów, liderów, których kompetencje się dublują i wchodzą sobie wzajemnie w drogę. Wystarczy posłuchać jak Paweł Sasko na streamie opowiada o jakimś szczególe i musi przypominać sobie która drużyna odpowiada za ten szczegół bo tyle ile ich tam jest. Na pewno zarządzanie taką ilością zespołów z ambitnymi liderami do tego zewnętrznymi studiami, którzy mają wspomagać pracę jest karkołomnym zadaniem. Zadaniem tym trudniejszym, że przez covid sporo pracy robiono zdalnie...
wywiad: https://80.lv/articles/making-locations-for-cyberpunk-2077/
na screenie poniżej jedna z lokacji za którą odpowiadał podwykonawca: zaniedbany blok, w którym mieszka weteran z chorobą psychiczną. Jedna z lepszych lokacji ze względu na świetną grę świateł i cieni, niepokojącą muzykę i ogólnie ciężki i intensywny klimat prosto z thrilleru.
#cyberpunk2077 #kalkazreddita
@Rad-X: Oj ja wam na to pytanie nie odpowiem, ale może kiedyś uda mi się załatwić na stream kogoś kto się wypowie
Jeszcze jeden szczegół dodam, który z tamtego okresu zapamiętałem, ktoś ze studia podkreślił wtedy, że możliwość ukończenia fabuły nie oznacza, że sama mapa jest w jakimś stopniu gotowa. I żeby to zaakcentować podał przykład gdzie żeby dostać
Była afera w jakiejś dość sporej gierce, nie wiem czy nawet nie Watch Dogs, ale coś takiego w stylu GTA z otwartym miastem. Gracze odkryli, że postacie kobiece pod spódniczkami mają włochate waginy, które były widoczne, gdy martwy npc leżał na ziemii i spojrzało się po odpowiednim kątem.
@pablo397: Dalej się nie zgadzam, by ten koncept był czymś więcej niż innym podejściem do mechaniki life-path gdzie V miał po prostu mieć specjalne dialogi tu i tam w których podkreślałby zamiłowanie do Silverhanda, Blackhanda albo Arasaki. Wskazuje nawet na to fakt, że na początku budowali V chociażby jako fana Samurai (kurtka która miała być początkowo takim wskaźnikiem oraz stary plakat w mieszkaniu)
Tym bardziej, że mogli zachować to zaufanie gdyby po prostu byli szczerzy ze wszystkimi...
Oczywiście wiadomo, że żadna książka, ani serial nigdy nie jest w całości zaplanowana w najmniejszych szczegółach, tylko powstaje z rozdziału na rozdział/z odcinka na odcinek (i często kierunek fabuły zmienia się w stosunku do oryginalnego zamysłu), ale mimo wszystko warto mieć jakiś ogólny obraz historii.
To, że większość seriali to totalny krap z
@pablo397: Nie aż tak dziwne, tak zrobiono m.in. podczas prac nad Deus Ex Human Revolution. Po prostu pozwala to na szybsze dorobienie projektu oraz nadanie im lekko odmiennego sznytu od głównej osi fabuły.