Aktywne Wpisy
gymw8nhnzd +17
Obiad, rachunek w komentarzu
#szczecin
#szczecin
p3sman +462
W #santander jak w lesie. Gorzej. Jak w chlewie obranym gównem.
Ciąg dalszy w komentarzach.
#banki #bank #santanderbankpolska
Ciąg dalszy w komentarzach.
#banki #bank #santanderbankpolska
Jest on na mojej liście modeli do nabycia i zastanawiam się czy warto - budżet w okolicach 20k.
#volvo #motoryzacja #samochody
Z plusów oczywiscie subiektywnie z ostatnich 2 lat:
-prowadzenie bo to płyta podłogowa focusa
-części tez z forda
Do sprawdzenia alternator, 90% problemów z elektryką jest spowodowanych zaśniedziałymi stykami na module CEM (zazwyczaj wystarczy wyczyścić). Szukaj od razu z lepszym audio niż podstawowe, bo cieżko potem zmienić na lepsze. To samo dotyczy tempomatu, grzania foteli itp. Soczewki mijania się wypalają. Boczek fotela pęka (w polifcie poprawione).
Małe nawisy, przez co dobrze
https://youtu.be/72t6pjwkKXA
+ silnik rewelacja, dynamiczny, elastyczny i pięknie brzmi
+ większośc częsci pasuje od Forda Focusa II, nie ma więc tragedii z cenami
+ bardzo dobrze się prowadzi, precyzyjny układ kieowniczy, precyzyjny wybierak skrzyni biegów, to też odziedziczone po Focusie II
+ świetnie wyciszone, przy 170 na autostradzie można rozmawiać bez podnoszenia głosu. Ale ja mam jakąś wersję z podójnymi szybami bocznymi, może dlatego?
+ nie powiem o 16letnim aucie, że wygląda świeżo, ale na pewno można stwierdzić, że wygląda na młodsze, niż jest
Jest to bardzo urocze autko i mam nadzieję, że dla mnie i różowej wystarczy. Z tego co widziałem w swojej okolicy, to wszystkie C30 są w wariancie 1.6 diesel 115 kucyków i mi to
Dodatkowo jest w nich problem z regulacją luzów zaworowych - powinna być przeprowadzana co 60k km, a w przypadku silników z gazem, co 30k km. Koszt takiej regulacji może sięgać nawet 1000 zł. Minimum 500 zł - wymagane jest rozpięcie rozrządu na łańcuchu. Nie opłaca się więc montować instalacji LPG bo podnosi ona koszty eksploatacji.
Jeżeli zignorujesz interwały regulacji luzów, wypalą się gniazda zaworowe -> regeneracja głowicy.
Podobno silniki 2.0 radzą sobie lepiej ale nie są wolne od ww. wad.
4 cylindrowe silniki diesla to silniki koncernu PSA - za dużo na ich temat napisać nie mogę, poza tym ze są raczej bezawaryjne. 1.6 raczej o małej mocy i słabej dynamice, ale ludzie jeżdżą i niektórzy nawet bardzo chwalą - zależy czego od auta oczekujesz. Mała moc ale spalanie może osiągać bardzo
Ja mam akurat z Niemiec, ale tez tam mieszkam wiec mi nie przeszkadza :)
Tak jak napisałem - 2.0 to w teorii kropka w kropkę ta sama technologia i rozwiązania co 1.8, a dużo mniej się spotkalem z opiniami że im dolega pobór oleju.
Nie chcę czarnowróżyć ale wydaje mi się że nie jest wolny od wady ale wytrzymuje