Aktywne Wpisy
Aurielle +8
#logikarozowychpaskow #niebieskiepaski #
Z cyklu głupie wykopowe zabawy... Proszem mi powiedzieć jaki kolor mają moje oczęta 😆
Z cyklu głupie wykopowe zabawy... Proszem mi powiedzieć jaki kolor mają moje oczęta 😆
Ktury?
- Rzułty 13.9% (140)
- Zielony 79.3% (796)
- Napiszę w kom 🙂 6.8% (68)
xoxoxo_oxoxox +79
#tinder #rozowepaski #logikarozowychpaskow
I ten opis który jeszcze bardziej oddala kandydatów XD
A tyle sie mówi mówiło o mokebe ale niee
Tak czy siak macie walczyc o nią xD
I ten opis który jeszcze bardziej oddala kandydatów XD
A tyle sie mówi mówiło o mokebe ale niee
Tak czy siak macie walczyc o nią xD
Sytuacja jest jak na filmiku: https://streamable.com/14qhqv (w skrócie, po zapłonie obroty skaczą na 400 obrotów, czasem załapie i wskoczy do normlanych 800, czasem zgaśnie i muszę próbować od nowa)
Akumulator kupiłem nowy przed zimą, jeszcze go doładowywałem dla pewności, ale to nie pomogło.
Wtryski po regeneracji jakieś 30 tys. km temu.
Alternator po regeneracji w okolicy ubiegłej jesieni.
Ten problem pojawiał się od jakiegoś czasu, ale było to bardzo rzadko, teraz to jest loteria i czasami muszę kręcić po kilka razy zanim załapie. Sprawdzałem na zimnym i na ciepłym, nie ma różnicy, tu i tu to występuje.
Wiecie może co to może być?
#motoryzacja #mechanikasamochodowa #mechanika
Dodam przy okazji #lublin , polecicie jakiegoś mechanika który lubi bawić się w Fordach lub w grupie VW/Audi?
@aarahon: pierwszych dwóch rzeczy nie ma w tym silniku, zablokowany w pozycji otwartej egr nie pozwala w ogóle odpalić silnika.
@Maydan: Internet wskazuje na nieszczelności w układzie paliwowym.
EGR wymieniony jakieś 40 tys. km temu, okolice 2018 roku, nowy i oryginalny od Forda.
Za to mogą być to świece? Z tego co się orientuję, to mogły nie być wymieniane od nowości.
@Maydan: na pewno nie, nie mają wpływu na obroty
@ScaRRyMaN: @rajman: Nie, pompa nie była ruszana.
A jakie części, to w sensie wtryski? Bo to są wtryski z Bosha.
@Maydan: to akurat nie ma znaczenia bo kolektory przy EGR wyglądają tak jak na zdjęciu i drobiny sadzy łatwiej mają osiąść w samym zaworze.
@rajman: To jednak Delphi, regenerowałem je w Turbo-tec w Krakowie
Dodatkowo w tamte wakacje robiłem czyszczenie wtrysków w GP Auto na Okopowej, to było już po wystąpieniu tych niskich obrotów, ale to nic nie dało.