Wpis z mikrobloga

Przejście z 2D na 3D w przypadku wielu gier to był praktycznie gwałt na gamingu.

Tutaj Blitzkrieg mimo prawie 20 lat na karku gra dalej jest po prostu ładna, choć na jednostkach widać, że była robiona na znacznie niższe rozdzielczości.

No ale teren i budynki to cudo. Taki realistyczny pixelart z bardzo drobnymi, ale widocznymi pixelami. Muzyka też jest zajebista i gdyby poprawiono tekstury do full HD to można by tą grę sprzedawać dzisiaj, bo audiowizualnie jest dalej bardzo dobra.

#gry #strategie #gimbynieznajo #pcmasterrace #nostalgia
s.....i - Przejście z 2D na 3D w przypadku wielu gier to był praktycznie gwałt na gam...

źródło: comment_1621514366mBkC1t0RCYac05VQEHJ5qq.jpg

Pobierz
  • 45
@skitarii Mnie najbardziej dziwi, że wciąż forsownie próbuje się tworzyć strategie w 3d lub Pixelarcie.

Strategie z przełomu wieków to coś pięknego. Majesty, Theocracy, Disciples II, Settlers, knights and merchants, warlords battlecry, alien nations, cultures, pizza Syndicate. Co chwilę wychodziło coś wartego uwagi
A dziś ciężko o dobra strategię ekonomiczną. O grywalności nie wspominam.

Gry z obiektami 3d na planszach 2d się nie starzeją i wyglądają lepiej niż niejedna nowa pozycja.
@Kaczy90: EE2 ech grało się. Wiedziony nostalgią wróciłem, ale po zobaczeniu łącznie ~50 wieloboków na całym ekranie, które kiedyś wyglądały "kozacko", szybko odinstalowałem. Do tego bodajże max. rozdziałka 1024x768 czy "na bogatości" 1280x800
A szkoda, bo sama gra była dość ciekawa mechanicznie, takie AoE tylko z elementami civek jak zajmowanie terenu itd.

@skitarii: Blitzkriega Antologię do tej pory gdzieś mam na dysku- tam chyba właśnie przez to 2,5 można było