Wpis z mikrobloga

@gnt_1: Nie mam zielonego pojęcia. Zamówiłem Rtx 3080 TUF OC w @x-kom. Oni lecą w kulki mam wrażenie strasznie. Nie jest to dla mnie możliwe, że nie dostają praktycznie żadnych kart. Wczoraj przeglądałem allegro z rtx 3080 i jakiś scalper napisał w ogłoszeniu, że dostał karte 3080 po 3 miesiącach czekania. No pozdro, ja będę czekał już 9 miesiąc, a od zamówienia karty to przesunąłem się o 60 miejsc w
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@friendzonemaster: ja tak samo X-kom i kolejka bez zmian ale zauważ że nawet nie można już w ogóle zamówić 3080 u nich także jeśli dają na boku to muszą serio dawać jakimś znajomkom poza systemem w ogóle
@gnt_1: oczywiście, że sprzedają na boku. Bo fakt, kart na rynku jest bardzo mało, anie niemozliwe, że od 4 miesięcy nie dostali, ani jednej karty... Wczoraj miałem załamanie z tym związane i aż chciałem kupic kartę na boku, ale jak zobaczyłem 10k za 3080 na alllegro to mi się nogi ugięły. Znając, życie jak kupie te karty na boku to krypto jebnie na ryj i rynek zaleją masa kart po śmiesznie
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@friendzonemaster: hej to nawet nie jest już tylko kwestia gierek dla dzieci bo przez tych debili cały przemysł elektroniczny stanął w miejscu, samochodów nowych nawet nie produkują xd
@gnt_1: Przynajmniej znasz swoje miejsce w kolejce. Zawsze mogłeś zamówić w @morele_net i dostawać informację ,że już nie udzielają informacji o miejscu w kolejce, bo zmienia się ona zbyt dynamicznie i taka informacja może wprowadzać w błąd. Tak dynamicznie, że w styczniu jak jeszcze podawali miejsce byłem 18. Mamy połowę maja, a karty dalej nie ma. :|
aktujecie klientów.

Dziś dostałem od was sms ze towar jest do odbioru w sklepie stacjonarnym ale bez info na mail i bez zmiana statusu na waszej stronie. Więc widząc jak traktujecie ludzi w ostatnim czasie napisałem na waszym czacie żeby dowied


@gnt_1: Może pora na jakieś inne kroki w stosunku do nich? W marcu mi napisali, że moja pozycja w kolejce do 330 a dziś mi napisali, że 390. MIMO CZEKANIA
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Misato: nie ma podstaw za bardzo bo powiedzą że nie mają wpływu na brak dostaw i tyle a jeszcze pewnie przedłożą maila w którym im potwierdziłes że mimo problemów z dostawami nie anulujesz zamówienia