Wpis z mikrobloga

Mirki jak to jest z gwarancją i rękojmia przy zakupie w outlecie markowego sklepu? Jeżeli produkt 2x był już na gwarancji i przewiduje ze będzie w niedługim czasie 3x z racji ze model ten jest po prostu wadliwy a producent zrobił sobie testy z użytkownika końcowego za jego pieniądze, u kogo mam zgłaszać fakt rekojmi? W sklepie czy u producenta u którego realizowałem gwarancję z pominięciem sklepu?
#prawo #prawohandlowe #uokik #gwarancja #xkom #laptopy #6,2k
  • 4
  • Odpowiedz
@darek-jg: Po 3, ale co z tego jak ten model jest wadliwy i CPU osiąga temperatury rzędu 94-98 stopni i to po 2 wymianach płyty głównej, raz padł BIOS po oficjalnym update, raz GPU RTX 2070 wywaliło artefakty. Konstrukcyjnie ten model jest wadliwy i najlepiej chciałbym się go pozbyć, niestety zle mi z tym ze sprzedam komuś nówkę z 3 wymiany gwarancyjnej, skoro i tak model jest wadliwy (chłodzenie, ustawienie
  • Odpowiedz
@darek-jg: Laptopa mam od stycznia. Brany w OUTLET xkom zwrot do 14 dniu. 2x już u mnie na gwarancji realizowanej bezpośrednio u producenta nie przez sklep.
Z chęcią oddałbym sprzęt i dopłacił do innej marki.
  • Odpowiedz