Wpis z mikrobloga

@Yudep: jak masz mało/na minimum to będzie się świecić przy przechyłach samochodu - na zakrętach, na podjazdach pod górę/w dół, przy agresywnym ruszaniu czy ostrym hamowaniu itp.
  • Odpowiedz
@Yudep: jest dokładnie jak @FoxX21: napisał, od siebie dodam że należy sprawdzić stan płynu i uzupełnić brak, do tego należy sprawdzić układ hamulcowy oraz wysprzęglika pod kątem wycieków.

P.S. U mnie czujnik wariował gdy płynu było również za dużo po wymianie klocków.
  • Odpowiedz
  • 1
@kowal02: chyba delikatny wyciek, bo stawiam w jednym miejscu i widać przy prawym kole delikatne plamy, myślałem ze klima/ woda ale plamy nie wysychają. Dzięki za pomoc !
  • Odpowiedz
@Yudep: To teraz zanim pojedziesz do warsztatu sprawdź czy pedał masz twardy i czy nie masz sucho w zbiorniku. Bo nie chcesz się zorientować w drodze że nie masz jak hamować ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@Yudep: Wow!
Czyżby motoryzacja po kilkudziesięciu latach tkwienia w błędzie w końcu naprawiła jedną ze swoich większych porażek i dorobiła się osobnej lampki od poziomu płynu hamulcowego (to oznacza Twoja lapmka)?

Lektura internetu pokazuje że tak - są już w wielu autach osobne kontrolki od ręcznego (czerwona z literką P) i osobna od płynu hamulcowego. Chociaż niestety nie we wszystkich markach i niektórzy nadal mają jedną, wspólną, czerwoną z wykrzyknikiem.

Przez dekady o niskim poziomie płynu hamulcowego (czyli sytuacji niezwykle rzadkiej, często zwiastującej realne niebezpieczeństwo) informowała ta sama lampka (pic-rel) która informuje o zaciągniętym hamulcu ręcznym (czyli sytuacji
hellfirehe - @Yudep: Wow!
Czyżby motoryzacja po kilkudziesięciu latach tkwienia w bł...

źródło: comment_1619603305NcAK3T7ilZGFomFFeNucdp.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz