Wpis z mikrobloga

Mirki, pracuję jako kierownik w tesco, sklep się teraz zamyka, wiadomo, wchodzi netto na to miejsce, przejęli nas razem z pracownikami.. ja nie chcę przejść do netto, są jakieś tam zwolnienia grupowe, odprawy, ale z tego co sugeruje nasz menadżer mi nic nie przysługuje, mogę odejść jedynie na zasadzie zwykłego 3-miesięcznego wypowiedzenia.. robili jakieś oceny i sami wybrali kogo odpulać( jeden kierownik musiał odejść), zamykamy się na początku maja, a do tej pory nie widziałem umowy, nowych podobno niższych zarobków, ani nic.. czy jak podsunął mi umowę/aneks to co w sytuacji, gdy odmówię? Kilka osób( nie wszystkie) od nas że sklepu, którym musieli zmienić stanowisko dostało propozycje, nie przyjęli, odprawa, nara. Jedną z osòb, ktòranie dostała propozycji, a też jej się zmienia stanowisko, zapytała się co z nią( bo też chciała odejść), dostała odpowiedź, że na tym sklepie odprawy się już skończyły.. ???? Jak to wygląda prawnie?

#praca #pracbaza #prawo #prawopracy
  • 32
  • Odpowiedz
@Roberto171: Normalnemu pracownikowi nic się nigdy nie należy. Nie jesteś górnikiem, żeby dostać 100 tysięcy odprawy ;)

Nic Ci nie dadzą, w jakiej firmie nie byłem, to jeszcze sam musiałem się dobijać, żeby zaległy urlop wypłacili, bo gdybym się nie upomniał, to by mnie osrali. Takie prawa pracownika ;p
  • Odpowiedz
@Ziemniory: do #!$%@? sobie idz po zwolnienie, co to do #!$%@? jest dodatkowr wolne a potem dziwicie sie ze ludzie wysmiwaja osoby lazace do psychiatrow jak sobie #!$%@? tam dodatkowr wolne wziac @Roberto171: jezeli dostanies aneks do umowy lub wypowiedzenie zmieniajace i go nie podpiszesz to jest to rownowazne ze rozpoczeciem okresu wypowiedzenia, czy odprawa ci sie nalezy po wpisie ciezko stwierdzic
  • Odpowiedz
  • 16