Aktywne Wpisy
RTX4090 +8
Przyjechały, po południu trening w nich.
Pierwsze wrażenia lepiej leżą na stopie niż alphy 2
#bieganie
Pierwsze wrażenia lepiej leżą na stopie niż alphy 2
#bieganie
slkt +452
Garść informacji dla zabetonowanych głów:
1. Wprowadzenie podatku od pustostanu powinno iść w parze z regulacją kwestii nieuczciwych wynajmujących.
2. Nikt nie każe Ci wynajmować Twojego pustostanu. Możesz zapłacić podatek i wszystko będzie git. Możesz też go sprzedać.
3.
1. Wprowadzenie podatku od pustostanu powinno iść w parze z regulacją kwestii nieuczciwych wynajmujących.
2. Nikt nie każe Ci wynajmować Twojego pustostanu. Możesz zapłacić podatek i wszystko będzie git. Możesz też go sprzedać.
3.
Szukam samochodu do 30 tys. zł. Jestem totalnym laikiem jeśli chodzi o auta, dotychczas poruszałem się starym Civikiem, ale pomału kończy on swój żywot więc muszę kupić coś nowego.
- samochód głównie do jazdy po mieście, max. 2x w miesiącu trasa 500km.
- benzyna (z nastawieniem na zamontowanie instalacji LPG)
- ekonomiczny i względnie tani w eksploatacji
- nie musi być jakiś turbo zrywny, ale też żebym nie miał problemu z wyprzedzeniem tira, czy przyciśnięciem na autostradzie
- automatyczna skrzynia i tempomat byłyby ogromnym plusem, ale nie są mi niezbędne
- samochód dla 2 osób + kot więc nie musi być super duży, ale fajnie gdyby zmieściły się te dwie walizki w przypadku jakiejś wycieczki
Pls, help
#motoryzacja #samochody #szukamauta
Nie za duży, pali 12l gazu, względnie tani w eksploatacji, w trasie masz duży zapas mocy na wyprzedzanie
W przeciwieństwie do większości kompaktów: golfów, focusów, astr - bez problemu dostaniesz z (całkiem spoko) automatem i tempomatem
@yoyebie:
@Atreyu: Saabiarz zawsze będzie polecał innym Saaba nawet jeśli ktoś szuka całkiem innego auta. Jak ktoś nie zna się na motoryzacji to jak będzie musiał jeździć po mechanikach na wymianę kaset zapłonowych czy czegoś innego xD albo szukać części, których mało na rynku do marki, która już nie istnieje to