Wpis z mikrobloga

w tych miejscach co zaznaczyłeś łańcuch odchodzi na 3-4mm i dalej ani drgnie


@Ponc3k: to znaczy że się układa i trzeba naciągnąć.

i co to znaczy bicie osiowe zębatki?


@Ponc3k: to znaczy że zębatka tylna nie jest ustawiona w osi koła i po właściwym naciągnięciu łańcucha będzie zmieniał się naciąg łańcucha - jeśli całość jest nowa to trzeba go naciągnąć odpowiednio i wtedy sprawdzać czy naciąg przy obracaniu koła nie
@Ponc3k: Większość wymienionych powyżej teorii wydrukuj i wsadź ich twórcom do wydechu.
Osobistego.
Sprawdź luz łańcucha i luz na amortyzatorze zabieraka (nie wybieraka) ale równie dobrze może być wszystko dobrze a szarpanie na 1 to efekt braku wprawy albo zużycie gumy zabieraka ale wtedy byłoby na wszystkich biegach.

Gx
@Ponc3k: jeśli naciąg jest ok i sprawdziłeś to w różnych miejscach, a dodatkowo nie ma sztywnych ogniw, to zostaw to i nie szukaj dziury w całym. No i przede wszystkim nie wbijaj biegu, kiedy motocykl jest na stojaku - takie sprawdzanie nie ma sensu i jest dodatkowo niebezpieczne.
@Ponc3k: przeciez to jest normalne zachowanie napedu, ktory pracuje bez obciazenia. masz pewien luz lancucha, on jest naturalnie nierowno wyciagniety, silnik 'ciagnie kolo' kasuje luz lancucha na gorze, kolo tym pociagnieciem kreci sie swoim bezwladem szybciej niz silnik ciagnie, robi sie wiekszy luz (kasuje na dole) i znowu silnik ciagnie za lancuch, napreza, kolo sprezynuje i calosc wchodzi w pewnym momencie w taki rezoznans. zrob to samo tylko lekko trzymaj tylny
@Ponc3k: kiedyś zrobiłem tak jak Ty, uruchomiłem na 1 biegu i mała panika, bo łańcuch #!$%@?ło. Okazało się że to normalne, po prostu łańcuch bez obciążenia tak skacze. Żebyś widział co u mnie się dzieje ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Ponc3k:
Po pierwsze,
Ja bym zrzucił z tylnej zębatki łańcuch i sprawdzał ogniwo po ogniwie czy któreś nie jest zapieczone.
(SZCZEGÓLNIE OGNIWO ZAKUTE czasem się zdaża że zakuwający zbyt mocno zakuje takie ogniwo i ono już tak ładnie nie pracuje a z czasem pierwsze się zaciera)
Jeśli to nie wyjaśnia sytuacji to:
Jeśli masz tylne koło w powietrzu to sprawdź (na wyłączonym silniku) czy łańcuch jest równomiernie rozciągnięty.
Te dwie czynności