Wpis z mikrobloga

no z tego co czytam to tyłu w moim nie da się regulować, przynajmniej fabrycznie


@JesusOfSuburbia: Zawsze należy sprawdzić po to żeby wiedzieć że jest prosto.
Bo jak jest krzywo i nie da się regulować, to coś jest krzywe i należy to wymienić.
  • Odpowiedz
@JesusOfSuburbia: Wszystko zależy od modelu samochodu i jego wersji. Poza tym czasami trzeba pokombinować bo zdarza się że program do geometrii powie że się da ustawić a w rzeczywistośi się nie da. I odwrotnie... Tak się zdarza przykładowo u nas a mamy cały system od Hunter Hawkeye 3D.
  • Odpowiedz
@JesusOfSuburbia: W niektorych mimo ze oficjalnie sie nie da, to mozna probowac korygowac geometrie np spec podkladkami. No ale trzeba byc najpierw 100% pewnym ze nie ma zadnego luzu lub nic nie jest ewidentnie krzywe.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Eclipse4G63: duża jest różnica między Supertrackerem, a Hunterem? Z tego co czytałem to Hunter znacznie lepszy, a mam możliwość sprawdzić zbieżność na obu, tylko kwestia potem czy warto płacić więcej w warsztacie gdzie jest Hunter.
  • Odpowiedz
@JesusOfSuburbia: Nie mam porównania, to po pierwsze. A po drugie to jest bez znaczenia na jakim systemie ktoś pracuje. Ważniejsze jest KTO tą geometrie ustawia. System tylko podpowiada jak mniej więcej ma być geometria ustawiona dając mechanikowi pewne pole manewru przy ustawianiu. Ostatecznie to od mechanika należy ustawić zbieżność tak aby było dobrze. Kierownica ma stać prosto, auto ma jechać prosto a opony mają się równo zużywać.
  • Odpowiedz
no, pochylenie tylnego koła słabo. Co tam masz, belkę czy wahacz? Moe być to krzywe, moga byc elementy mocowania w budzie przesuniete.
  • Odpowiedz