Wpis z mikrobloga

#allegro #januszebiznesu trochę #afera
Patrzcie jak sprzedawca zapakował mi tarczę do cięcia. Za mały karton? My nie ma problemu - zegniemy i się zmieści. Jak się nie podoba to UWAGA - spisz protokół uszkodzenia przesyłki ( ͡° ͜ʖ ͡°) Pytam - jaki protokół jak to wy zepsuliście. Oni - oryginalny blister nie jest przedmiotem sprzedaży bo nie ma go w opisie na aukcji. Pytam dystrybutora CMT - ej, można tak pakować przedmioty?

Dziękujemy za informacje. Nasi partnerzy handlowi mogą sprzedawać produkty we własnych opakowaniach.

Póki co sprzedali w ten sposób, stąd moje pytanie (wysyłam im zdjęcie)


Na podstawie zdjęcia widzę teraz dokładnie o co chodzi, produkty nie powinny być pakowane w ten sposób, rozumiemy w czym jest problem.

Sprzedawca idzie w zaparte. Nazywam ich pracownika debilem w otwartym sporze na allegro. Dostaję groźbę pozwu o zniesławienie. Moim zdaniem raczej o ujawnienie tajemnicy przedsiębiorstwa ( ͡° ͜ʖ ͡°) Chcecie więcej szczegółów?

Aha, @allegro_pl na każdym etapie nie widzi problemu i trzyma stronę sprzedawcy twierdząc, że skoro brak jest w opisie że towar jest w opakowaniu to opakowanie nie jest częścią produktu a opinię dystrybutora CMT olewa. Kłamstwa w odpowiedzi na komentarz nie skasują i #!$%@? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
N.....r - #allegro #januszebiznesu trochę #afera
Patrzcie jak sprzedawca zapakował m...

źródło: comment_16175450005Cz4mzdezhIYvICTLYJARE.jpg

Pobierz
  • 129
  • Odpowiedz
@absoladoo: nie chcę jej zwracać tylko zwrócić uwagę na naganne zachowanie sklepu na spółkę z @allegro_pl
Sklep to typowe cwaniaczki które odpowiedziały na negatywa w ten sposób obsmarowując gównem mnie i firmę DPD. Powiem więcej, nawet dystrybutor, z którym o tym pisałem zaproponował wysłanie nowego blistra. Oczywiście podziękowałem bo zależało mi tylko na ich opinii co do pakowania. Pokazuje to jednak różnicę w podejściu do klienta. Zszokowało mnie najbardziej, że @
N.....r - @absoladoo: nie chcę jej zwracać tylko zwrócić uwagę na naganne zachowanie ...

źródło: comment_16175576804ZGPCfCxFLs07Nk5dPZBf1.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
@kubelek-classic: to wtedy ma pełne prawo ja zwrócić, ale na 99% nic jej nie jest, a OP po prostu szuka problemu gdzie go nie ma. Tak jak sam napisał, chciał mieć tarcze w dzień odbioru i ma, pudełko i tak idzie do #!$%@? w pierwszej sekundzie, chyba że jest jakimś kolekcjonerem pudełek xD
  • Odpowiedz
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 9
@CREATE_USER: ja już napisałem - jesteś typem frajerem polaczkiem co weźmie każde gówno z pocałowaniem ręki w dupę. Nawet Ci się #!$%@? nie chciało przeczytać, że sklep odpisał że to ja #!$%@? opakowanie na spółkę z dpd, ale już masz gotową tezę. Zrób mi przysługę i #!$%@? z tego wątku.
  • Odpowiedz