Wpis z mikrobloga

@Puszkus: 3 drzwiowy to nie samochód (ʘʘ) miałam i wiem. To takie gówno.

Uprzedzam ferrari 2 drzwiowa też bym nie chciała wolałabym Teslę albo jakiś dużego suva
  • Odpowiedz
3 drzwiowy to nie samochód (ʘʘ) miałam i wiem. To takie gówno.


@Sdfghjkl No tylko że 3-drzwiowe to ty pewnie miałaś jakieś miejskie gówno typu Picanto, a nie coupe.

albo jakiś dużego suva


No ta, żeby siedzieć wyprostowanym jak na taborecie. Nogi prawie 90°. Nienawidzę SUV'ów, samochód ma być niski.
  • Odpowiedz
@XIONC_CI_MORDE_LIZAL: "No ta, żeby siedzieć wyprostowanym jak na taborecie. Nogi prawie 90°. Nienawidzę SUV'ów, samochód ma być niski."

[]jak będziesz starszy to zmienisz zdanie, nawet nie wiesz jak ciężko się wstaje z niskiego samochodu jak w kzyrzu łupie heheh, miałam takie niskie

A co do 3 dzwi co za różnica jaki? 3 drzwi to 3 drzwi i nie wrzucisz wygodnie sobie
  • Odpowiedz
nawet nie wiesz jak ciężko się wstaje z niskiego samochodu


@Sdfghjkl Cały czas słyszę ten sam argument.
A powiedz mi, jaką częścią czasu użytkowania samochodu jest wsiadanie i wysiadanie? Dłużej wsiadasz/wysiadasz czy siedzisz w samochodzie? Co jest ważniejsze?

A co do 3 dzwi co za różnica jaki? 3 drzwi to 3 drzwi i nie wrzucisz wygodnie sobie zakupów na tylnie
  • Odpowiedz
@XIONC_CI_MORDE_LIZAL: no mi się lepiej też siedzi w suvie niż w takiej bmw co się leży.
I tak wsiadam i wsiadam często do tego służy samochód i dość często wysiadasz jak jeździsz po mieście.

Wiadomo, że lepsza aerodynamikę mają niskie samochody.
Tyle, że jeśli nie jesteś kierowcą formuły 1 to nie ma to znaczenia bo można jeździć do 140 (ʘʘ) ale nawet przy 180 nie jest to aż tak odczuwalne żeby było potrzebne sportowe auto.
Może to ma sens w
  • Odpowiedz
Tyle, że jeśli nie jesteś kierowcą formuły 1 to nie ma to znaczenia bo można jeździć do 140 (ʘʘ) ale nawet przy 180 nie jest to aż tak odczuwalne żeby było potrzebne sportowe auto.


@Sdfghjkl Po pierwsze: Mylisz się.

Po drugie: Czy tu chodzi tylko o prędkość? Przecież ja mówię o normalnej jeździe (po mieście czy trasie), gdzie sterowność ma największe znaczenie.

Chyba nie chcesz mi powiedzieć,
  • Odpowiedz
@XIONC_CI_MORDE_LIZAL: No głównie prędkość jest lepiej odczuwalna w niskich samochodach i lepiej się skręca przy 140km/h

Ale w mieście lepiej się prowadzi wyższe auto ma lepszą zwrotność i mniejszy promień skrętu więc nie wiem o czym mówisz (ʘʘ).
  • Odpowiedz
@Sdfghjkl W mieście nie masz zakrętów? Nie masz rond?

Zwłaszcza jeżeli jeździsz dynamicznie (ja np. jeszcze bardzo dynamicznie (nie, nie przejeżdżam 240 km/h przez przejście dla pieszych, bo ja ludzie słyszą słowo ,,dynamicznie" to od razu myślą, że pirat drogowy...))

No i wspominałem już o wygodzie. W wysokim aucie siedzi się jak na krześle, a w aucie sportowym w pozycji półleżącej. Nie powiesz mi, że wolisz siedzieć wyprostowana na krześle zamiast
  • Odpowiedz
@XIONC_CI_MORDE_LIZAL: no wolę siedzieć normalnie, i wiesz że jest regulacja fotela?
No i lepiej się jeździ w mieście wysokim samochodem bo lepiej się skręca w wysokim.

W niskim masz lepszą przyczepność tyle że jak jedziesz 50/70 na godzinę to nie potrzebujesz tej przyczepności
  • Odpowiedz
Ciekawe, mam dwa auta, jedno 5d a drugie 3d, i wole 5d z prostego powodu, moge drzwi calkiem otworzyc na parkinku pod mieszkaniem gdzie miejsca jak na lekarstwo, a w 3d sie wciskam
  • Odpowiedz