Wpis z mikrobloga

Niby pis a trochę cieszy

Jaka miła wiadomość. Naszym serdecznym kolegom z Zawsze z Ochotą przy współpracy z ochockim oddziałem warszawski PiS udało się dokonać czegoś ważnego - a mianowicie odciąć od koryta aktywistów z Ochocianie Sąsiedzi, ostro forsujących takie rozwiązania jak np. zwężenie ulicy Grójeckiej, mających w swoich szeregach osoby, które postulują zakaz samochodów prywatnych. Odsunięcie od władzy radykałów oznacza dobrą wiadomość nie tylko dla dzielnicy która uniknie utonięcia w korkach na zwężonej Grójeckiej, ale także dla wszystkich tych, którzy jeżdżą przez Ochotę do pracy. Oczywiście aktywiści już płaczą głośno i donośnie ale nie należy się tym lamentem przejmować.

Gratulujemy i życzymy nowym władzom Ochoty owocnej pracy na rzecz dzielnicy! :)


#warszawa
  • 17
@modzelem: dla kogo? dla dojeżdżających z Raszyna, Janek? bo dla mnie, jako mieszkańca Ochoty, ważniejsza jest komfortowa Grójecka, a nie dwupasmowa droga z trzema pasami w każdą stronę.

rozumiem oczywiście punkt widzenia zamiejscowych, którzy korzystają z wygodnego tranzytu, ale wypowiedź sprawia wrażenie jakby była pisana przez kogoś lokalnego, dlatego pytam - co za debil jest dumny z tego, że z ulicy w jego dzielnicy ludzie robią sobie tranzyt?
?

@modzelem: a co, może nie? https://goo.gl/maps/5wNjmKfgp4QntW7g7

Ruch na grójeckiej nie zniknie

no i nikt nie chce całkowicie wyłączać ruchu na Grójeckiej

Najwyższej będzie tylko samo samochodów na mniejszej powierzchni.

tak tak, przed zwężeniem Świętokrzyskiej takie same lamenty były, a życie pokazało coś zupełnie odwrotnego. ruch dostosowuje się do przepustowości. jak się ograniczy przepustowość, to część się przesiądzie na komunikację, która akurat wzdłuż Grójeckiej jest spoko - P&R przy Okęciu, tramwaje,
, to część się przesiądzie na komunikację, która akurat wzdłuż Grójeckiej jest spoko - P&R przy Okęciu, tramwaje, autobusy.


@advert: dojeżdżałem do pracy na Okęciu.
20min samochodem vs ponad godzina komunikacją.

Przed koronawirusem świętokrzyska była jednym korkiem.
20min samochodem vs ponad godzina komunikacją.

30 min wg rozkładu jazdy tramwajem z Centrum na Okęcie. jak na dojazd prawie na przedmieścia to uważam że to świetny czas. poza tym w 2021 miasto ma wreszcie wdrożyć zieloną falę dla tramwajów wzdłuż Krakowskiej i Grójeckiej, to jeszcze trochę skróci czas podróży.

Przed koronawirusem świętokrzyska była jednym korkiem.

@modzelem: przed przebudową też, korki w stronę Wisły się zaczynały od Emilii Plater czasem. po
@advert: dojeżdżałem do pracy na Okęciu.

20min samochodem vs ponad godzina komunikacją.


@modzelem: niby jak?! Dojedzalem przez 5 lat do instytutu lotnictwa i zawsze tramwaj wychodzil lepiej niz auto... (mlody bylem i glupi jezdzac autem...)
@modzelem: Z jednej strony szkoda, bo jednak fajnie by było mieć ścieżkę rowerową na Grojeckiej, ale z drugiej strony Ochocianie Sąsiedzi i ich zwolennicy to zadufane w sobie gnojki, którzy wszystkim mówią jak mają żyć a sami mają wielkie suvy pod blokami.

Zobaczymy co z tego wyniknie bo konserwy na ochocie to są leśne dziady z komunistycznymi naleciałościami. Wojna pokoleń, ot co.
@modzelem: Przecież radni nie mają żadnego wpływu na kształt ulicy Grójeckiej bo rada dzielnicy nią nie zarządza xD Co najwyżej radni mogą sobie swoje pomysły wprowadzać na ulicach typu Włodarzewska. Grójecka jest w zarządzie ZDMu i to ZDM decyduje o wyglądzie ulicy. Rada Dzielnicy to sobie może najwyżej niewiążącą uchwałę przegłosować tak jak było w przypadku Radnych z Woli którzy nie chcieli zwężenia Górczewskiej( ͡° ͜ʖ ͡°)