Aktywne Wpisy
kuba181797 +33
Chyba jedyne co mnie niesamowicie denerwuje w naszej ukochanej branży to, że 90% programistów jest przegrywami. Chłop 25-35 lat i nosi przepocone koszulki z marvela czy innymi pokemonami, niedopasowane jeansy i sportowe buty które nie mają za grosz stylu - czasem mam wrażenie, że to są po prostu dzieci w ciele dorosłego mężczyzny. Nie pogadasz jak facet z facetem bo jedyne na czym się zna to IT. Zapomnij o rozmowach na temat
Jacques-Pierre +552
Oto co w ostatnim czasie próbowałem zrobić aby poprawić swój żywot:
1.Uczyłem się #programowanie ( jestem w stanie zrobić proste CRUDY w #php z wykorzystaniem API i w sumie fajnie ale jak porównałem jakość mojego kodu z innymi ludźmi z githuba to się załamałem.. u mnie same ify i switche u reszty ładnie zaprojektowane klasy).
2.Zauważyłem że w mojej okolicy jest kilka ofert pracy na grafika 3D a że kiedyś moddowałem skyrima to znam się trochę na #blender, obejrzałem kilkanaście tutoriali Andrew Price'a, zacząłem robić proste wizualizacje mebli, niestety i tutaj zawiodłem, mimo, że ostro się przykładałem moje wizualizacje wyglądają strasznie fake'owo.
3.Jako, że oferty nie były kierowane tylko do grafików 3D, postanowiłem nauczyć się projektowania grafiki 2D ( strony, bannery, ogólnie wszystko przydatne w #ecommerce ). I oczywiście z początku po ogarnięciu teorii, kompozycji, kilku prostych Landing page'ach było fajnie. Niestety gdy coraz głębiej w to wchodziłem uświadomiłem sobie, że nie ma we mnie krzty kreatywności i wszystko przychodzi mi z trudem. Nie byłbym w stanie tak dzień w dzień czegoś projektować..
Do wszystkich powyższych, przykładem się naprawdę mocno, może po prostu my jako #przegrywy mamy jakiś ograniczony potencjał, jesteśmy w stanie dojść do pewnego poziomu, nie dalej..
Jedyna opcja która mi została to magik albo #pracazagranica ...
#przegryw
Co do 2 - nie od razu Rzym zbudowano. Zacznij odwiedzać strony branżowe, jakieś artstation, polycount itp. W sieci na pewno jest więcej filmów nt. renderowania. Z czasem będzie coraz lepiej, najważniejsze to się nie poddawać.
Mi w wieku ok. 16 lat marzyło się robić włane spluwy do gier. Udało mi się dopiero po 10 latach a złożyło się na to kilka czynników. W październiku tamtego roku przyrzekłem sobie, że
Zauważyłem, że młodzi programiści mają jakieś takie uwielbienie dla OOP. Nie daj sobie wmówić, że OOP to jakiś nadpattern. To tylko stare, proste narzędzie sprzed 50
Komentarz usunięty przez moderatora
W takim razie w jaki sposób chcesz sensownie testować kod mocno łamiący OOP?
Programowanie funkcyjne też możesz sensownie testować, to nie jest tak, że jest tylko jedna konwencja.
Jest to fajne uczucie ale do niczego sensownego nie prowadzi na dłuższą metę...
@mathias94:
Pierwsze iles-nascie razy jak zaczynalam uczyc sie programowac tez rezygnowalam, bo wydawalo mi sie to za trudne.
Dopiero jak juz pracowalam ogarnelam, ze na przyklad przychodzi taki czas w ciagu dnia, ze juz nie daje rady sie skupic. I musze odlozyc robienie tworczych, wymagajacych myslenia rzeczy na kolejny dzien. Moze masz
Komentarz usunięty przez autora