Wpis z mikrobloga

@Czarny-rycerz_40k: A no i zbiornik ktory wytrzyma cisnienie gazu a takze skutki ewentualnej kraksy na tyle zeby nie wybuchł to tez pewnie byłby na tyle ciężki żeby niwelowało to oszczędności.
Zresztą (mówię o małym lotnictwie bo akurat siedzę w tym) to nie paliwo robi największe koszty uzytkowania samolotu a certyfikowane części wymieniane przez certyfikowanych mechaników (mimo ze są całkiem dobre)
  • Odpowiedz
@Hrjk: bujda, AMM nie nakazuje zasłonić ci wlotu albo wylotu silnika dokładnie ich „coverem”. Wszystkie firmy jakie znam używają foli za 1€
  • Odpowiedz
@Hrjk: Dokładnie, druciarstwo w lotnictwie nie przejdzie. Wszystko zgodnie z dokumentacją, które są bardzo szczegółowe. Jeśli jest to opisane (wątpię by było o firmowym pokrowcu, raczej tylko zakrycie, może @antslom podeprze jakimś papierem). Ale jeśli producent wymaga oryginału to niech się nie zdziwią jak po którymś audycie stracą licencje PART-a.
  • Odpowiedz
@Armo11: bujda, ktoś przestrzelił cenę o jeden rząd wielkości. To raz.

Dwa, taki zestaw i tak zazwyczaj jest na wyposażeniu samolotu

A trzy, że ostatnimi czasy trochę samolotów wystawiało się w pole na "prolonged parking" i zdarza się, że używa się folii. Spotkałem się jedynie z wymaganiami co i jak dokładnie zakryć a czego zakryć nie można. Ewentualnie z wymaganiami odnośnie taśmy.
Pjongjanskafermazolwi - @Armo11: bujda, ktoś przestrzelił cenę o jeden rząd wielkości...

źródło: comment_1617304245vdCDbDQRZBlLmwbxOZ6us9.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz