Wpis z mikrobloga

  • 1053
@Armo11 i cyk - nieodpowiednie zabezpieczenie silnika, więc TUI bierze na siebie odpowiedzialność za możliwe usterki z tego wynikające.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 11
@Hrjk: przygotowanie do lotu po postoju z oryginalnym zabezpieczeniem 50k$, przygotowanie bez oryginalnego 70k$.
Potencjalne oszczędności przy zakupie szmaty to 10k$... inaczej wygląda teraz ten basenik co ? ( )
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 53
@kk87ko0: bo zostały uzyte nieautoryzowane materiały do zabezpieczenia, wiec lista rzeczy do sprawdzenia jest wieksza
  • Odpowiedz
@korni007: W ASO też się tak srasz że filtr na allegro kosztuje 10zł, kiedy na paragonie masz 150zł ? xDDD
"Podbij Pan gwarancje i nie popadaj w paranoje, silnik sie nie #!$%@? - obiecuje" ()
  • Odpowiedz
  • 132
@korni007 widzę że pan nowy w branży. To panu powiem że większość maszyn (nie tylko samolotów) ma coś takiego jak dokumentację techniczną. W niej często gęsto są ciekawe pozycje typu jakie części stosować, na jakich jest gwarancja, jak przechowywać ta część/maszynę, gdzie można ją używać.

Jak myślisz, dlaczego firmy stosują kontrolery czy sterowniki po cenach odpowiadających ich masie w złocie? Bo jak coś się #!$%@? to mają dupochron. #!$%@? z tym
  • Odpowiedz
  • 22
@Czarny-rycerz_40k powodów jest na pewno mnóstwo ale ja Ci podam najważniejszy:

Ze względu na zmieniające się ciśnienie powietrza wraz z wysokością instalacja paliwowa w samolocie nie może być w 100% szczelna. Muszą być w niej ujścia pozwalające na wyrównanie ciśnienia spowodowane rozszerzającym się powietrzem. Paliwa lotnicze są płynne na otwartym powietrzu, LPG nie także jakakolwiek nieszczelność skutkowałaby ciągłym ulatnianiem się gazu i utratą paliwa.
  • Odpowiedz