Wpis z mikrobloga

@gimmeabreak: Dokładnie. Powinien dostać dyscyplinarkę:

Senior Gameplay Designer

mar 2020 – obecnie1 rok 1 miesiąc

Warszawa, Woj. Mazowieckie, Polska

Cyberpunk 2077

- Implementing skills & perks

- Creating pipeline for balancing the game and economy

- Helping balance the game and economy

- Working closely with UI team on various screens & panels - inventory, character progression, crafting, cyberware,
@Bratkello: CDPR jest niestety duża rotacja. Zespół co robił W3 był już inny niż ten co robił W2. A po zrobieniu W3 też masa ludzi się tam pozmieniała. Generalnie rotacja pracowników game devie jest spora. Ale CDPR chyba nie ma w ogóle w planie strategii aby pracowników zatrzymywać tak jak np. robi Bethesda Studios - dzie w wywiadach Todd mówił, że mają wieloletnich pracowników co znają ich silnik na wylot itp.
Working closely with UI team on various screens & panels - inventory, character progression, crafting, cyberware,


@tjader: #!$%@?, balans jestem w stanie wybaczyć, niedziałające perki - też.

Ale za user interface nie wybaczę. Niech go tylko spotkam na mieście, bo to co zespół od UI (który chyba miał wspierać) odjaniepawlił to się w pale nie mieści. TOTALNY regres w każdym możliwym punkcie funkcjonalności interfejsu względem premierowej wersji wieśka 3 (a tam
@pablo397: A jego #!$%@? jest piękne:
- filtry które nie działają przy zoomie na mapie;
- kolorystyka;
- masowy crafting elementów - nie ma suwaka do zrobienia np 50 granatów (albo i jest ale go nie znalezłem);
- brak zoom outu minimapy przy wyższych prędkośćiach;
- przegląd ekwipunku to jakiś dramat;
- przegląd zadań to jakiś dramat;
- pamiętam jak szukałem jakieś drzazgi na początku gry przez 15 minut - musiałem
@Variv: Strategia Bethesdy się chyba nie sprawdza, bo albo Ci pracownicy sami nie ogarniają i dlatego mamy co roku "premierę" Skyrima, albo Ci którzy zrobili silnik już dawno nie żyją i dlatego każda inna gra niż kopia Skyrima jest tak zabudowana ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@xczar0: Największym problemem w Bethesdzie był ZeniMax Media ( ͡º ͜ʖ͡º). Wierze, że pod skrzydłami MS będą tworzyć lepsze gry. Bethesda ma potencjał, nie zapominajmy jakie hity potrafili stworzyć i jak ich produkcje tworzyły trendy w całym gamedevie. Choć na efekty pracy pod skrzydłami MS trochę jeszcze będziemy musieli poczekać.
@Variv: Ale duży gamedev tak wyglada, siedzisz i klepiesz assety będąc małym trybikiem bez większego wpływu na całość, cdpr to duże korpo z zachłannym na kasę biznesem, crunch jak wszędzie, zespół PRowy i marketingowy rozrośnięty pod niebiosa - to nie jest dobre środowisko dla kogokolwiek chcącego pracować kreatywnie
@Variv: Fajna ciekawostka co do silnika jest to ze glowny programista RedEngine odszedl z firmy rok badz 2 lata temu, a wraz ze soba wzial kod zrodlowy silnika i wstawil go do neta pod nazwa BarokEngine (oczywiscie jest juz tam wiele zmian bo tworca chce aby byl to projekt komercyjny). Co najsmieszniejsze w silniku BarokEngine mozna otworzyc niektore pliki z np: Wiedzmina 3 i zaladuja sie bez najmniejszego problemu, podobnie z
wstawil go do neta pod nazwa BarokEngine


@SniffTheShark: Tak ogólnie to projekt tego silnika jest martwy od jakichś 5 lat. Strona główna nie działa. Forum nikt nie odwiedza:
http://barokengine.com/forum/

Deweloperzy z @VikingPotatoes @Sagaceil @Vallhalen odpowiadający za niego ostatni raz w sieci dali znak swojej obecności dwa lata temu.

Szczątki dokumentacji też nie obiecują zbyt wiele:
http://barokengine.com/dokumentacja/