Wpis z mikrobloga

@Bratkello: Największa beka z tego, że przed premierą Ci bardziej znani pracownicy CD Projektu tj. Paweł Sasko, Miles Tost itd. Spamowali 10 postów dziennie jaka ta gra jest zajebista. A po premierze, to chyba Badowski odciął im dostęp do twittera, bo jedyne co wystawiają to jakieś memy xD
  • Odpowiedz
@Bratkello: CDPR jest niestety duża rotacja. Zespół co robił W3 był już inny niż ten co robił W2. A po zrobieniu W3 też masa ludzi się tam pozmieniała. Generalnie rotacja pracowników game devie jest spora. Ale CDPR chyba nie ma w ogóle w planie strategii aby pracowników zatrzymywać tak jak np. robi Bethesda Studios - dzie w wywiadach Todd mówił, że mają wieloletnich pracowników co znają ich silnik na wylot
  • Odpowiedz
Working closely with UI team on various screens & panels - inventory, character progression, crafting, cyberware,


@tjader: c--j, balans jestem w stanie wybaczyć, niedziałające perki - też.

Ale za user interface nie wybaczę. Niech go tylko spotkam na mieście, bo to co zespół od UI (który chyba miał wspierać) odjaniepawlił to się w pale nie mieści. TOTALNY regres w każdym możliwym punkcie funkcjonalności interfejsu względem premierowej wersji wieśka 3 (a tam też był do d--y, ale z czasem go trochę
  • Odpowiedz
@pablo397: A jego z------e jest piękne:
- filtry które nie działają przy zoomie na mapie;
- kolorystyka;
- masowy crafting elementów - nie ma suwaka do zrobienia np 50 granatów (albo i jest ale go nie znalezłem);
- brak zoom outu minimapy przy wyższych prędkośćiach;
- przegląd ekwipunku to
  • Odpowiedz
@pablo397: W ogóle to projektowanie UI to wygląda tak jak by koleś nigdy w żadne gry nie grał, jak by w ogóle nie był graczem. Przecież kurna po 5 min obcowania z tym UI widać, że jest z-----e.
  • Odpowiedz
@Variv: Strategia Bethesdy się chyba nie sprawdza, bo albo Ci pracownicy sami nie ogarniają i dlatego mamy co roku "premierę" Skyrima, albo Ci którzy zrobili silnik już dawno nie żyją i dlatego każda inna gra niż kopia Skyrima jest tak zabudowana ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@xczar0: Największym problemem w Bethesdzie był ZeniMax Media ( ͡º ͜ʖ͡º). Wierze, że pod skrzydłami MS będą tworzyć lepsze gry. Bethesda ma potencjał, nie zapominajmy jakie hity potrafili stworzyć i jak ich produkcje tworzyły trendy w całym gamedevie. Choć na efekty pracy pod skrzydłami MS trochę jeszcze będziemy musieli poczekać.
  • Odpowiedz
@Variv: Ale duży gamedev tak wyglada, siedzisz i klepiesz assety będąc małym trybikiem bez większego wpływu na całość, cdpr to duże korpo z zachłannym na kasę biznesem, crunch jak wszędzie, zespół PRowy i marketingowy rozrośnięty pod niebiosa - to nie jest dobre środowisko dla kogokolwiek chcącego pracować kreatywnie
  • Odpowiedz
@Variv: Fajna ciekawostka co do silnika jest to ze glowny programista RedEngine odszedl z firmy rok badz 2 lata temu, a wraz ze soba wzial kod zrodlowy silnika i wstawil go do neta pod nazwa BarokEngine (oczywiscie jest juz tam wiele zmian bo tworca chce aby byl to projekt komercyjny). Co najsmieszniejsze w silniku BarokEngine mozna otworzyc niektore pliki z np: Wiedzmina 3 i zaladuja sie bez najmniejszego problemu, podobnie
  • Odpowiedz