Wpis z mikrobloga

@Variv: Taa... ZeniMax był problemem. Ci sami pod którymi pracouje ID studio, kolesie od Doom: Eternal? To już będzie bardzo subiektywna opinia ale dla mnie jeden z najlepszych FPSów jaki powstał.

Problemem Bethesdy jest legendarny Todd i brak żadnej motywacji co do rozwoju a nie właściciele. Bo ZeniMax to jakoś mocno na swoje studia nie wpływa, patrząc po samym Doomie widać że dev studio miało bardzo dużą niezależność.
  • Odpowiedz
@tjader: tylko co on mógł od marca 2020 #!$%@?? W tak duży projekt podejrzewam, że 2 miesiące to się człowiek wdraża i już w czerwcu gra była praktycznie gotowa tylko pewnie zaczęło się łatanie tego gówna. Więc myślę, że on za wiele napsuć to już nie mógł. Oczywiście gdybam tylko bo sam nad tak dużym projekcie w it nie robiłem ale wiem że często sama decyzyjność biznesu potrafi trwać miesiące.
  • Odpowiedz
Todd mówił, że mają wieloletnich pracowników co znają ich silnik na wylot itp.


@Variv: przeciez ma całą rzesze oddanych fanow co naprawia gre zaraz po jej premierze. chyba kazde studio chcialo by miec tak wyrozumiale community jak ma to bethesda
  • Odpowiedz
@SniffTheShark: Barok Enigne to silnik, na którym miała powstać gloria victis zanim była glorią victis (wtedy to nazywało się Ether Fields) xD Nie ma to za wiele wspólnego z wiedzminem poza tym, że autorem Baroka jest zajebisty programista z CDP o ten https://pl.linkedin.com/in/kamil-nowakowski-ab3b9555 (jak widzisz, nadal tam pracuje jeśli wierzyć jego LinkedIN xD) który pewnie część rozwiązań przeszczepił ze swojego silnika do redEngine. Skąd czerpiesz swoje informacje? Ja mogłem coś
  • Odpowiedz
@Wibrujacycymbalek: Kiedys mialem z Kamilem kontakt bylo to z 2 lata temu stad tez moje info moze byc troche przedawnione, aczkolwiek wiekszosc z tego co napisalem sie zgadza. Dzieki za poprawienie mnie co do tego ze nadal tam pracuje, jak kiedys gadalismy mowil ze nie jest kolorowo stad myslalem ze rzucil wkoncu te firme w cholere xD
  • Odpowiedz
Dzień dobry Panowie, chcemy poinformować, że przedstawione w wątku informacje m.in. przez @SniffTheShark są nieprawdą. Szczególnie bzdury dotyczące tego, że Barok i RedEngine są tym samym. Nie są i nigdy nie były. Barok powstawał na długo przed tym jak Kamil został jednym z głównych inżynierów engine w CDP. Ponadto wbrew temu, co tutaj Panowie piszecie- Kamil nadal z sukcesami zajmuje się rozwojem silnika w CDP. Jeśli ktokolwiek ma jakiekolwiek pytania odnośnie
  • Odpowiedz
@tjader: @Nihas: @Bratkello: rozne ludzie maja talenty ale jak ktos w takim korpo, w takim projekcie - dziwnym trafem po odejsciu jednego z glownych projektantow rozgrywki - awansuje w 4 lata z QA na Senior Gameplay Designera to mozna niestety oczekiwac problemow, zwlaszcza przy problemach wew. w CDPR.
  • Odpowiedz
to z 2 lata temu stad tez moje info moze byc troche przedawnione, aczkolwiek wiekszosc z tego co napisalem sie zgadza. Dzieki za pop


@SniffTheShark: "Myślałem", i "większość się zgadza"... Nie, nic się nie zgadza zapraszamy do rozmowy na priv jeśli nie chce Pan tutaj pisać. Proszę nie szerzyć nieprawdziwych informacji. Wszystkie one są nieprawdziwe.
  • Odpowiedz
@VikingPotatoes: no to zróbcie AMA czy coś :) Btw. czuję się jakbyście też mnie oskarżali o podawanie nieprawdziwych informacji, bo brałem udział w tej dyskusji. Nie wiem do kogo jeszcze się zwracaliście pisząc "Panowie", ale jeśli do mnie, to pragnę zwrócić uwagę, że brak Waszej aktywności na forum i w social mediach to fakt.

Natomiast ciszę, że udało mi się Was trochę rozruszać :D
  • Odpowiedz