#carboners Dwudrzwiowych samochód, który nie mieści się na jednym miejscu parkingowym z jakimś potężnym silnikiem, pewnie przynajmniej 6-litrowym, o mocy ~100km. Kurła kiedyś to byli samochody
A atakowania progów przy 60 w ogóle nie skomentuje, do tego nadają się auta z pneumatycznym zawieszeniem a nie ciężkie kobyły udające terenówki.
@BaRi: No, citroene C5 faktycznie lepiej się przez progi leciało. Ale aktualnie mam SUVa, Volvo XC60. To już mój trzeci SUV i bardzo mi sie tym dobrze jeździ. Prześwit wiekszy niż w osobówce. Miejsca w środku więcej niż w "osobowym" odpowiedniku. No i wygoda wsiadania :)
@PanKracy582: są 19 w sprzedaży do proceeda więc myślę że i 20 na siłę by weszła na niskim profilu. Co do reszty komentarza to napisałeś tak chaotycznie że nie mam pojęcia o co ci chodzi. @PDCCH: mi jeżdżąc A6 dużo lepiej pokonuje się dziury czy progi niż np w Discovery sport. Kwestia gustu.
suvy często mają mniej miejsca od ich odpowiedników w tej samej klasie.
Tak piszą ludzie, którzy wsiedli do crossovera czyli kompaktu na resirach i nazwali go suvem. Wsiądź w Q7, X7 lub nowe X5, RangeRovera bez dopisków czy nawet choćby Skodę Kodiaqa, a nie q3, x1, karoqa to zobaczysz również różnicę.
@Matixrx: Jak to?! Wlatach 70 weszły jakieś REGULACJE? W AMERYCE? W wolnościowej Ameryce wolnej od eurokomuny która zabija prawdziwa motoryzacje? To nie tylko zła komunistyczna UNIA nakłada regulacje na emisyjności układów spalinowych w samochodach? Nie mów tego fanom Zlomnika i konfederastom, bo się przeraża ( ͡°͜ʖ͡°)
@Glacial: krótka lekcja historii: lata 70, kryzys paliwowy, wprowadzenie 2-way catalic converters które były strasznie mało wydajne przez co moc ginęła i auta były leniwe i ospałe.
Z drugiej strony mega miękkie zawieszenie, wspomaganie, że można sterować jednym palcem i ten bulgot. 20x bardziej bym wolał taką kolumbrynę niż nowego suva
ok 212 KM, poprzednik Mark III też miał ten silnik i ok 360 KM,
@Matixrx: Pewnie poslugujesz sie zle przeliczonymi danymi XD Amerykanskie auta nie wyciagaly z 8l wiecej niz 200kuni przy czym wazyly 2.5tony i mialy 3 biegi w automacie XD
@tellet: no dobra ale to porównuj X7 do 7, Q7 do A8 itp i nagle różnicy w miejscu nie ma. Z drugiej strony masz popularne suvy jak mokka czy ateca które są po prostu małe. Wyraźnie napisałem że porównując suva do zwykłego auta w tej samej klasie nie można mówić o dużej różnicy na korzyść suva jeżeli chodzi o przestronność kabiny.
@BaRi: ziomuś, ale co ma rozmiar felgi do rozmiaru koła? W suvach jest większa średnica KOŁA przez co łagodniej pokonujesz nierówności, w tym progi zwalniające. Żeby Ci to lepiej zobrazować:. Ford Focus MK4 r18 235/40 Ford Kuga MK3 r18 225/60 Teraz sobie ładnie policz i zobaczysz różnice.
Jak to?! Wlatach 70 weszły jakieś REGULACJE? W AMERYCE? W wolnościowej Ameryce wolnej od eurokomuny która zabija prawdziwa motoryzacje? To nie tylko zła komunistyczna UNIA nakłada regulacje na emisyjności układów spalinowych w samochodach? Nie mów tego fanom Zlomnika i konfederastom, bo się przeraża ( ͡°͜ʖ͡°)
Nie żeby coś ale właśnie te, i późniejsze regulacje zabiły spory kawał tamtejszej motoryzacji ¯\_(ツ)_/¯
Dwudrzwiowych samochód, który nie mieści się na jednym miejscu parkingowym z jakimś potężnym silnikiem, pewnie przynajmniej 6-litrowym, o mocy ~100km.
Kurła kiedyś to byli samochody
@BaRi: No, citroene C5 faktycznie lepiej się przez progi leciało. Ale aktualnie mam SUVa, Volvo XC60. To już mój trzeci SUV i bardzo mi sie tym dobrze jeździ. Prześwit wiekszy niż w osobówce. Miejsca w środku więcej niż w "osobowym" odpowiedniku. No i wygoda wsiadania :)
Co do reszty komentarza to napisałeś tak chaotycznie że nie mam pojęcia o co ci chodzi.
@PDCCH: mi jeżdżąc A6 dużo lepiej pokonuje się dziury czy progi niż np w Discovery sport. Kwestia gustu.
A takim Lincolnem jeździłbym jak #!$%@?
@ZimnyLech90: A co według ciebie w C5 III przy przejezdzaniu przez progi nie jest OK?
Tak piszą ludzie, którzy wsiedli do crossovera czyli kompaktu na resirach i nazwali go suvem.
Wsiądź w Q7, X7 lub nowe X5, RangeRovera bez dopisków czy nawet choćby Skodę Kodiaqa, a nie q3, x1, karoqa to zobaczysz również różnicę.
Z drugiej strony mega miękkie zawieszenie, wspomaganie, że można sterować jednym palcem i ten bulgot. 20x bardziej bym wolał taką kolumbrynę niż nowego suva
@Matixrx: Pewnie poslugujesz sie zle przeliczonymi danymi XD Amerykanskie auta nie wyciagaly z 8l wiecej niz 200kuni przy czym wazyly 2.5tony i mialy 3 biegi w automacie XD
Z drugiej strony masz popularne suvy jak mokka czy ateca które są po prostu małe.
Wyraźnie napisałem że porównując suva do zwykłego auta w tej samej klasie nie można mówić o dużej różnicy na korzyść suva jeżeli chodzi o przestronność kabiny.
@PanKracy582: bez problemu wchodzą. Mialem w ceedzie.
Żeby Ci to lepiej zobrazować:.
Ford Focus MK4 r18 235/40
Ford Kuga MK3 r18 225/60
Teraz sobie ładnie policz i zobaczysz różnice.
Nie żeby coś ale właśnie te, i późniejsze regulacje zabiły spory kawał tamtejszej motoryzacji ¯\_(ツ)_/¯