Wpis z mikrobloga

@trejn: Niech i wyznawcy mają coś z życia. Czy oni gorsi, że mieliby być skazani na te do bólu liniowe, oskryptowane interaktywne filmy zwane exami?
@trejn: Po co mieliby coś poprawiać w wersji na PC skoro z graczy PC nie ma kasy. PCMR albo kradną z torrentów albo czekają na wyprzedaże w biedrze. Zarobek jest na konsolach i na tym się najprawdopodobniej skupili.
@trejn: Nie, Twój jest. Podajesz mi dane chwilę po ukazaniu się gry. Same konsole old gen PS4, PS4 PRO, Xbox One, One S i One X to ponad 150 mln potencjalnych klientów plus next geny. Na PC nigdy nie było i nie będzie kasy. Cała wrzawa o CP 2077 jest tylko i wyłącznie z powodu konsol, gdyby problem dotyczył tylko PCMR to pies z kulawą nogą nie zwróciłby na to uwagi.
@rbbxx:

Same konsole old gen PS4, PS4 PRO, Xbox One, One S i One X to ponad 150 mln


A PCty stacjonarne 2miliardy potencjalnych klientów. Twój argument jest inwalidą 2.0.

Na PC nigdy nie było i nie będzie kasy


Dlatego na PC sprzedało się więcej sztuk gry niż na PS4, PS4 PRO, Xbox One, One S i One X. xDD Weź tabletki i wyjdź z bańki informacyjnej z 2009roku

Sprzedaliśmy rekordową
@trejn: hahaha, 400 myliarduf. Uwielbiam Twoje poczucie humoru i oczyma wyobraźni widzę jak pani Jadwiga z sekretariatu urzędu miasta odpala Cyberpunka na 10 letnim pececie ze zintegrowaną grafiką. PCMR to najwięksi fantaści spośród wszystkich graczy, wy mieliście jak jeden mąż mieć sprzęt , na którym łupiecie w gierki w 4k. Niestety później przyszedł pan Steam i wyjaśnił Was a konkretnie doniósł, że niecałe 2 % PCMR gra w 4k ( ͡
@trejn: A na starcie sprzedało się niby więcej na PC, choć co chwila były inne wyniki, bo pececiarze masowo kupowali klucze w innych regionach za grosze. Przy tym z reguły nie są przesadnie rozgarnięci a konsolowcy w większości czekali, tym bardziej, że wszystkie materiały przed premierą były z wersji PC.