Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@cin123654: Pomijając kwestie optymalizacyjne, to the Medium jest bardzo zasobożerne. Trudno wymagac, żeby przez cała gre trzymał ostry obraz jak żyleta. Ale wy wszyscy macie takie potężne komputery z nasa, że odpalicie wszystko na full( nie wiem, moze masz tak dobry komputer i miescisz sie w tym jednym procencie graczy). Pomijając to, ja nie liczyłem pikseli i klatek w medium a grało mi się znakomicie. Gdyby to był ex Sony, to
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@cin123654: No wiesz, ale ciężko w sumie oczekiwać żeby konsola choć trochę zbliżyła się do mocy dobrych pecķów, jak nawet nie kosztuje tyle co dobra karta graficzna. Nie mielibysmy ceny 2300 tylko ok. 5000. Trzeba też wziąć pod uwagę, że cena jest zdecydowanie niższa niż cena komputera o podobnej wydajności. CP Jest spaprane optymalizacyjnie. Były w historii konsol gry, które nawet nie powinny byly działać na niektorych maszynkach do grania. Kwestia
@trejn: Nawet nie wiesz co było przyczyną, chłopie jak już coś pokazujesz to weryfikuj. W wersji na start dali za dużo ilość promieni RT do obliczenia ( szczególnie w szkle ) których to odbić w szkle nie ma na konsolach. JUż w wersji 1.1 zostało to poprawione niecałe 2 tygodnie po premierze.

RT są dopiero w początkach rozwoju, zbyt duże narzucenie obliczeń jak w tym przypadku daje zaniżenie wydajności
@cin123654 Nadal nie zmienia faktu że statyczna gra w pustym pokoju patrząc na szafę powiną mieć ciut więcej klatek niż 40 na rtx 3090 skoro mówisz że jest o 15fps więcej
@trejn: 10 lat temu tą samą grę komputery liczyły by 1 klatkę na godzinę. Widzę że nawet nie kumasz o co chodzi z RT. Półprzepuszczalność szyb to efekt który normalna metoda był nieosiągalny. Ale jest bardzo bardzo absorbujący w moc obliczeniową .