Wpis z mikrobloga

@IsseTimore: Ja ją złapałem, wydaje mi się, że jak kupowałem, to nie było nic napisane. Ale jak już po zakupie wszedłem z powrotem na ten produkt, to coś mi mignęło chyba, że wysyłka od 26.02. Ale nie jestem pewien, bo zaraz później produkt niedostępny i brak info. Daj znać jak byś się czegoś dowiedział na infolinii, czy gdzieś
@Libra_Versus_Libra: U mnie to samo. Automat oczywiście wpisuje, że zamówienie zostanie spakowane po wpłacie. Rozumiem, że kiepska dostępność sprzętu, ale chociaż na stronie mogli uwzględnić od kiedy planują wysyłać. U innych sklepów AFAIK nie ma takiego problemu.
@Wakabajashii: Szczerze mówiąc na ten moment już mi obojętnie czy jest po zwrocie czy nie. Ważne żeby działała, miała gwarancję i nie było problemu ze zwrotem jak kurier ją uszkodzi.. Na ten moment nadal mam status "opłacone". Jak przez noc nic się nie zmieni to zagadam do nich na socialkach.