Wpis z mikrobloga

@binarny_pasek: 2 i 3 były najlepsze. A potem zaczęła się moda na kwadratowość, uproszczenia, "prostotę". Wszystko stało się bezpłciowe, bez szczegółów. Brzydkie to. Logo ma odróżniać produkt od innych, niedługo logo jednej firmy od logo drugiej będzie trzeba rozróżniać na poziomie analizy pikseli.
  • Odpowiedz
logo ma być proste


@s_theCapt: no tak, MA BYĆ proste, bo teraz tak MA BYĆ. Była moda na nie proste to były inne. Czy może zawsze miało być proste, ale z jakichś irracjonalnych przyczyn przez 10 lat nie było?
  • Odpowiedz
no tak, MA BYĆ proste, bo teraz tak MA BYĆ. Była moda na nie proste to były inne. Czy może zawsze miało być proste, ale z jakichś irracjonalnych przyczyn przez 10 lat nie było?


@BrockLanders: Irracjonalnych niekoniecznie, po prostu w ciągu tych lat chyba najpopularniejszym zestawem standardów projektowania stał się Material Design opracowany przez Google, który jest głównie płaski. Microsoft poszedł tą samą drogą.

Można próbować czegoś swojego, jeżeli jest
  • Odpowiedz
@BrockLanders: Z Firefoxem może jest odrobinę inaczej, bo jego użytkownicy często pamiętają Netscape, świadomie korzystają z niego od lat ze względu na silnik, wydajność, czy możliwość napisana do niego własnego UI. Ogólnie rzadziej z przypadku.

Tylko w takim razie powinno się raczej spełniać wolę starych użytkowników, czy może być bardziej otwartym na nowych? Nietrafione decyzje Mozilii pomińmy. Weźmy pod uwagę samą potrzebę podjęcia decyzji, zrobienia czegoś z produktem.
  • Odpowiedz
@Noniusz: A rzeczywiscie. Wczesniej znalazlem instrukcje, zeby ustawic na 2 zamiast 0, co rozwiazalo problem ;)
Osobiscie mi nawet pasuje, ze zaznacza tekst w pasku adresu po jednym kliknieciu, jednak mogliby wprowadzic mozliwosc wyboru, z tego co widze chyba nie mozna tego zmienic.
  • Odpowiedz
Material Design opracowany przez Google, który jest głównie płaski. Microsoft poszedł tą samą drogą.


@klarkia: mi to wygląda raczej na odwrotną drogę i pójściem Google w stronę Metro (czy jak to się oficjalnie nazywało).
  • Odpowiedz