Wpis z mikrobloga

Znalazłem egzemplarz Miaty z 2005. Wszystko super, ale właściciel pisze: korozja wyszła na podłużnicach, progach i nadkolach (prawy przód i lewy tył głównie). Rozumiem, że praktycznie każda mx5 ma korozje, ale czy idzie to jakoś powyciągać? (głównie boje sie tych podłużnic i korozji na nich). Blacharsko da się jakoś sensownie to wyciągnąć żeby mieć spokój? Na co jeszcze zwracać uwagę?
#miata #samochody #motoryzacja #mx5
Gaahl75 - Znalazłem egzemplarz Miaty z 2005. Wszystko super, ale właściciel pisze: ko...

źródło: comment_1615110853kgBQO9ESfuyD12kawkymk0.jpg

Pobierz
  • 22
@maz00rskie_mleko: Ogólnie fabryczne podłużnice to prosta blacha xD Miatki z tamtych lat niewiele mają wspólnego z bezpieczeństwem, oprocz tego że mają pasy Bardziej niż podłużnice bałbym się uderzenia w tył czegoś wyższego, busa/tira. Wtedy cała tył mx-5 chowa się pod zawieszeniem większego pojazdu i dostajesz strzała w potylice ( ͡° ͜ʖ ͡°) Dlatego ludzie dokładają rollbary dla bezpieczeństwa

@Gaahl75: Co się
@Gaahl75: No oczywiście zwróć uwagę na podłogę, nie ma co kupować japońców z tamtych lat bez obejrzenia na kanale/podnośniku xD Jak masz dostęp do diaxa i spawarki to inwestujesz 450zł w reperaturki podłużnic i samemu można ogarnąć ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Gaahl75: Pewnie będę sprzedawał bliżej lata i zabiorę się za dłubanie w innej furze ( ͡° ͜ʖ ͡°) Na razie jeszcze szykuję, została mi polerka i ogarnięcie wnętrza, dołożenie dolotu i rejestruję we wtorek na siebei