Aktywne Wpisy
jutronaobiadznowuryz +154
Nagotowałam dzisiaj ziemniaków dla owiec, a potem z bebe the jagniątkiem pojechałam do weterynarza.
Jestem bardzo przywiązana do tego smarkusa. Stado ją odrzuciło, włącznie z matką, więc karmię ją ręcznie. Za każdym razem gdy przychodzę, bebe jagniątka obwą#!$%@? i oblizuje mnie całą, kończąc rutynę na włożeniu nosa do obu moich rękawów, by upewnić się czy czegoś tam przed nią nie chowam.
Widzę w niej siebie.
Wyprowadzana na dwór z resztą, szybko zostaje
Jestem bardzo przywiązana do tego smarkusa. Stado ją odrzuciło, włącznie z matką, więc karmię ją ręcznie. Za każdym razem gdy przychodzę, bebe jagniątka obwą#!$%@? i oblizuje mnie całą, kończąc rutynę na włożeniu nosa do obu moich rękawów, by upewnić się czy czegoś tam przed nią nie chowam.
Widzę w niej siebie.
Wyprowadzana na dwór z resztą, szybko zostaje
wfyokyga +53
#spacex
#texasbocachica
Komentarz usunięty przez autora
Komentarz usunięty przez autora
EDIT: jednak są dwie, poleci
Już raz sobie zniszczyli przewody jak im kawałki betonu latały po komorze silnika w trakcie
Druga opcja to zrobić ruchomą zasłonę od dołu, która się zamyka dopiero po wysunięciu nóg, czyli wtedy, gdy już nie ruszasz silnikami i schodzisz pionowo w dół.
Trzecia opcja to zrobić dłuższe nogi z amortyzatorami na tyle mocnymi, by
@Gertrudamus: wydaje się, że lepiej używać wszystkich - przynajmniej kamienie nie wpadną do dysz pozostałych silników ;-)
Problemem będzie też to że w warunkach marsjańskiej grawitacji minimalny ciąg Raptora będzie zbyt duży do zawisu i spokojnego przymarsowienia
@wpt1: Chyba nie. Starship ma zabierać 100-150 ton ładunku. Sama rakieta na sucho waży 120 ton. Poza tym zawsze można zastosować "suiside burn" czyli tak jak ląduje
@wpt1: Racja, tam będzie ważyć mniej a ciąg nadal taki sam! Chłopaki sobie na pewno jakoś poradzą z tym problemem, podejrzewam że popracują nad głębszą redukcją mocy Rapotra. Na pewno będzie ciekawie :-)