Wpis z mikrobloga

Siemano, za pół roku kończę studia bhp, ogólnie wgl tego nie czuje... ale powiedzcie mi czy studia cokolwiek dają? Jakaś lepsza praca jakies lepsze zarobki ? Na jakie zarobki mogłem liczyć jako bhpowiec?
Z góry dzięki, pozdrawiam
#studia #praca #pracbaza #bhp
  • 20
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Imiko97: Na początek w korpo 3-3,5, do małych firemek nie startuj bo cie wydymają, no chyba, ze nie masz wyboru i lapiesz co jest.
Zacząć jest cholernie trudno, ale po zlapaniu jednej praktyki/stażu już jest łatwiej - od tego zacznij i bierz wszystko.
Bez studiów nawet nie ma co patrzeć bo rzadko technika chcą.
Jak nie czujesz to wybierz co innego, trzeba dużo stanowczości oraz trzymania się prawa. Pracy jest
  • Odpowiedz
  • 0
@Wsciekle_piesci_meza: Tego to najstarsi górale nie wiedzą :D jestem po technikum elektryk, zarabiam 3.5 netto. Ale jakoś nie sprawia mi to satysfakcji, praca całkiem spoko od pon do piątku 6-14, może być 14.01 i zakład się może palić i każdy ma yo w dupie, ogólnie pot po dupie mi nie leci w tej robocie na wszystko jest czas xd a te studia to dokładnie zarządzanie i inżynieria produkcji ze specjalizacja
  • Odpowiedz
@Imiko97: a w obecnej pracy co to jest ? Utrzymanie ruchu, elektromontaz, serwis? Tam już nie ma potencjalu na większe zarobki? Plusem bhp pewnie nie jest nie wiadomo jaka kasa ,ale np brak porównywalnej pracy. Firmyraczej maja bhp bo muszą ,a patrząc krotkowzrocznie nie widza w nim zysku.
  • Odpowiedz
  • 0
@maciasno1: Utrzymanie ruchu, zdupi się maszyna to naprawiam, spali się żarówka w kiblu to wymieniam, ogólnie zarabiam więcej niż ludzie ze stażem 30 lat... i co mam pracować 30 lat żeby zostać tylko mistrzem ???? Poszedłem wiec na studia...
  • Odpowiedz
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Imiko97: Znajoma bhp po 3 latach pracy w Amazonie i awansie na jakąś kierowniczkę w drugi próg wpadła i to mocno.