Wpis z mikrobloga

W obecnych czasach jest to zdanie absolutnie nieprawdziwe


@Gilbert_Prukwa: biorąc pod uwagę rocznik 2020 to zdecydowanie się zgadzam. Jakość większości aut z tego rocznika to nieporozumienie.
ogarniasz że poziom skomplikowania zawieszenia nie ma nic wspólnego z jego komfortem?


@perun79: oczywiście ilość wahaczy w zawieszeniu nie ma nic wspólnego z zdolnością do tłumienia nierówności.

A gowno zawieszenie na kolumnach mcpersona i belce skrętnej jest bardziej komfortowe niż wielowahaczowe, zwłaszcza aktywne.

Auto widziałeś od spodu na jpg, nie? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Niemcy #!$%@? elementów tylko w zawieszeniu limuzyny żeby na serwisie kroic xD

Ogarniasz
ile wahaczy ma zawieszenie np Citroena C5 które uchodzą za najbardziej komfortowe w kasie D aut


@perun79:

ty ogarniasz że poziom skomplikowania zawieszenia nie ma nic wspólnego z jego komfortem?


@perun79: jesteś pewny że hydroaktywne zawieszenie jest mniej skomplikowane niz wielowahaczowe?

Nadal co to ma wspólnego z zawieszeniem tipo które nie różni się od tico
Nigdy nie rozumiałem kupna nowych gołych aut


@xloginlogin123: Jakie opcje są dla Ciebie istotne?
Dla mnie liczy się klimatyzacja, wspomaganie kierownicy, ogrzewanie lusterek i tylnej szyby.
Lubię do tego ogrzewanie przedniej szyby, a w dieslu przydaje się jeszcze elektryczne ogrzewanie kabiny.
To chyba wszystko.
Automat lubię, ale ręczna skrzynia to też zaleta, więc nie traktuje tego jako przewagę.

Wszelkie głosowe sterowanie radiem, albo automatyczne wycieraczki mnie irytują i nie czuję potrzeby
@void1984:
Podłokietnik, czujniki cofania (mogą być najbardziej prymitywne ale fajnie by były) oraz coś co ostatnio bardzo mi się spodobało. Bluetooth możliwość obierania telefonów przyciskiem na kierownicy zamiast wyszarpywania telefonu z jeansów to synonim luksusu dla mnie ( ͡° ͜ʖ ͡°).
Oczywiście to moje ulubione. Są jeszcze rzeczy które lubie mieć ale mogę bez nich przeżyć jak grzanie szyby czy komendy głosowe. No i jak nie ma