Aktywne Wpisy
Wrrronika +9
Kiedyś byłam w stanie pisać z ludźmi przez 6-7 godzin dziennie.
Na przerwach, po szkole, w trakcie odrabiania lekcji, a potem jeszcze przed snem rozmawiać przez kilka godzin, przez telefon.
Teraz mam problem nawet by odpisać swoim przyjaciołom.
Nie wiem z czego to wynika, ale chciałabym by wróciła mi energia i chęć do rozmów, bo zawsze to lubiłam. Głównie przez ciekawość do świata. Rozmowy z ludźmi pozwolily mi wyjsc z cynizmu i zrozumiec, ze
Na przerwach, po szkole, w trakcie odrabiania lekcji, a potem jeszcze przed snem rozmawiać przez kilka godzin, przez telefon.
Teraz mam problem nawet by odpisać swoim przyjaciołom.
Nie wiem z czego to wynika, ale chciałabym by wróciła mi energia i chęć do rozmów, bo zawsze to lubiłam. Głównie przez ciekawość do świata. Rozmowy z ludźmi pozwolily mi wyjsc z cynizmu i zrozumiec, ze
wfyokyga +15
Giga dziura, nie wiem czy legit bo się mnie nie chce tego sprawdzać
Z innych wieści:
na Spotify jest do obejrzenia nowa, trzecia rozmowa Elona z Joe Roganem, ponad 3 godziny. Pierwszy podcast, skupiony głównie na temacie AI to instant classic, drugi (już w czasach covidu) był taki-sobie, zaś najnowszy jest lepszy niż drugi.
Co prawda, obserwujący tag #texasbocachica raczej nie dowiedzą się niczego nowego na temat SpaceX czy tym bardziej programu Starship – w skrócie, Musk potwierdza bardzo ambitny plan orbity do końca roku i certyfikacji załogowej Starshipa do 2023. Największy news odcinka odnośnie SpaceX: Joe Rogan przyznający, że nigdy nie oglądał lądowania Falcona i generalnie nie ma pojęcia, o co chodzi w tej rakietowej firmie Elona o_0.
Musk potwierdza też, że pracuje obecnie intensywnie nad tym, bym nowy Tesla Roadster z pakietem sportowym SpaceX (przypomnijmy, że bez tego pakietu Roadster będzie ograniczony do 1,9 sekudny do setki i 400km/h, natomiast gorsze osiągi zostaną zrekompensowane dwoma sporymi bagażnikami oraz czterema miejscami, podczas gdy w wersji SpaceX samochód będzie dwuosobowy), zgodnie ze wcześniejszymi zapowiedziami, mógł się unosić w powietrzu w sposób legalny i przede wszystkim bezpieczny. Prawdopodobnie konieczne będzie elektroniczne ograniczenie wysokości zawisu do np. 1 metra, by nawet w przypadku awarii silników na zimny gaz, zawieszenie było w stanie zamortyzować upadek na tyle, by pasażerom nic się nie stało. Unoszenie samochodu na silnikach SpaceX może też nieść problemy z homologacją, lecz tu już dawno Musk pisał na Twitterze, że prawo w ogóle nie uwzględnia w przepisach, że nie wolno mieć silników rakietowych w samochodzie ani nie reguluje sposobu ich użycia, więc pod tym względem jest dobrej myśli.
Cytat z wywiadu:
Poza tym, AI sterująca dyszami silników ma zapewniać "dowolnie dużą" przyczepność w zakrętach (chodzi o możliwość aktywnego tworzenia podciśnienia), ograniczoną jedynie przeciążeniem, jakie jest w stanie znieść kierowca. No ale to wszystko wiadomo już od dawna, o pakiecie SpaceX w Roadsterze Musk informował już wiele lat temu, jeszcze przed pokazaniem prototypu wersji podstawowej.
Tesla pracuje też nad autonomicznym kamperem – rozkładana (podczas postoju) bateria słoneczna na dachu miałaby pozwalać na dodatkowe circa_ 30 mil zasięgu dziennie.
Cała rozmowa na Spotify, z którym Rogan zawarł, z końcem zeszłego roku, kontrakt na wyłączność.
#spacex
#tesla
#technologia
#elonmusk