Wpis z mikrobloga

@RedBaron: ale płacisz cyfrowemu polsatowi czy c+ za dostęp do kanału. Ten kanał masz, umowa jest dotrzymana, Operator nie ma nic do tego, że na kanale dzisiaj nic nie ma.
  • Odpowiedz
@lasic00: Ludzie nawet nie wiedzą na jakiej zasadzie to działa. Myślą, że operator ma wpływ na to co leci na danym kanale. ( ͡° ͜ʖ ͡°) Śmiech na sali. Głupota ludzi w tym kraju przeraża.
  • Odpowiedz
ale płacisz cyfrowemu polsatowi czy c+ za dostęp do kanału. Ten kanał masz, umowa jest dotrzymana, Operator nie ma nic do tego, że na kanale dzisiaj nic nie ma.


@neufrin: no właśnie w przypadku CP czy C+ powinna być chociaż jakaś rekompensata dla abonamentów za stracony 1 dzień odbioru. Dlaczego? Bo CP i C+ będącymi operatorami to ta sama grupa kapitałowa co właściciel kanału Polsat czy Canal+ (tak mi się
  • Odpowiedz
@Maly_Jasio: ale to są dwa osobne biznesy. Nawet jak jedna grupa kapitałowa. Operator dostarcza kanały i na tym jego rola się kończy. Kanały sobie na dzisiaj taką wybrały ramówkę. Można w ramach protestu, np zrezygnować z danych kanałów, bo się ramówka nie podoba.
  • Odpowiedz
A jeśli nawet Cyfrowy Polsat to odrębny podmiot niż kanał Polsat (choć oba należą do Solorza) to brak rekompensaty ze strony CP za ten dzień wydaje mi się bardzo nieetyczne.


@neufrin: no właśnie dopisałem w edycji zaraz potem ten akapit. Może i prawo jest po stronie CP, ale będąc abonamentem czułbym się bardzo skrzywdzony. To nie jest działanie etyczne.
  • Odpowiedz
@lasic00: pamiętam jak lata temu platforma N łączyła się z Cyfrą+. Oferta miała być gorsza od dotychczasowej. W---w ludzi był tak ogromny że myślałem że zaraz wyjdą organizować powstanie narodowe xD

Taki jest ten naród właśnie. Aby tylko się nażreć świństwa, piwsko wypić i kabarety oglądać ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • Odpowiedz