Wpis z mikrobloga

Dostałem 300 zł wypłaty za mało. Pracuję w agencji reklamowej, jako specjalista ds sprzedaży i reklamy (spotkania w terenie + praca w biurze). Robię najlepsze wyniki z osób, które zostały zatrudnione w zeszłym roku. Kilkadziesiąt tysięcy różnicy między mną, a resztą nowych za 5 miechów pracy. Mimo to mam najmniejszą podstawę, bo jestem studentem, najmłodszy i wiedzą, że potrzebuję tej pracy i doświadczenia.

Poszedłem wyjaśnić sprawę z kieronikiem. Jebnęli się na umowie w ZAŁĄCZNIKU, gdzie podali mi wysokość premii. Realnie to jest 400 brutto mniej, bo tak jest w umowie, a byk w załączniku. Pytanie - czy tak można czy mogę to egzekwować?

Mam zrobione już dziś ponad 100 % planu i #!$%@? się na prace, powiedziałem, ze nic nie będę już robić i mam #!$%@?. Jak im się nie podoba, to jebne L4 na 2-3 miesiące i potem posiedzę sobie miesiąc na wypowiedzeniu. Jestem młody, ale dość ogarnięty i długo tak się #!$%@?ć nie dam. Niby w marcu mam mieć rozmowę o podwyżkę, ale wtedy wiem, że z automatu dojebią mi kosmiczny plan i będą tyrać z zemsty, więc już tym bardziej. Sami #!$%@? tę współpracę, a mogli mieć dobrego pracownika. Tak to wyniosę wiedzę i doświadczenie i #!$%@?.

#!$%@?ć ten januszex

#pracbaza #korposwiat #zalesie #przegryw #januszex #korposzczurek
  • 25
@slabehaslo: @Megawonsz_dziewienc

Na ten miesiąc zarobiłem 5-8 tysięcy dla firmy więcej, niż kilkuletni pracownicy, którzy mają podstawę taką, jak ja całą wypłatę z premią.

I tak mało co mogę zrobić, bo pracuję dopiero 5 miesięcy i potrzebuję doświadczenia, czegoś się nauczyć, nabyć więcej pewności siebie (staż pracy ogólnie to trochę ponad 1,5 roku). Do tego jestem samodzielny i musimy się z różową utrzymywać, więc trzeba pracować.

Co jest najlepsze? Regularnie klepią
@Sok_Mandarynkowy może zbierz te informacje skoro masz do nich dostęp w jakiś raport/podsumowanie i z tym idź pogadaj z szefem?