Wpis z mikrobloga

Ja #!$%@? xD 4 lata jeżdżę e36 i w sumie to nie myślałem ile się na części wydało przez ten czas. Przejrzałem dziś wszystkie maile w których było zawarte słowo "bmw" lub "e36", poczytałem co kupiłem od ludzi używane i zrobiłem spis xD To jest cena samych części, nie uwzględniając takich rzeczy jak filtry, płyny, paliwo ofc, opony i felgi. Wszystko robiłem sam oprócz pierwszego przeglądu od razu po kupnie który wyszedł 400zł. Fajna zabawa polecam bogatym dzieciom xD Jeszcze w #!$%@? do roboty.
#bmw #e36 #typowygruz #motoryzacja
cocaine01 - Ja #!$%@? xD 4 lata jeżdżę e36 i w sumie to nie myślałem ile się na częśc...

źródło: comment_1612739560lejAjGfxA1YrLKXbSQuFkF.jpg

Pobierz
  • 22
@sha128: No ale tak jak pisałem dużo mam jeszcze do zrobienia. W tym roku na pewno dokończę blacharkę i kilka tulei gumowych zmienię bo jest lipton xD A blacharka choć nie tragiczna to rozległa bo prawie każdy element muszę dotknąć xD Klapa out, dwoje drzwi przednich out, maska, nosek, szyba out. Dołożę mpakiet i będzie legancko na koniec.
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@kipowrot: dla większości lepiej wydać te kilkaset zlotych co jakis czas niż jednorazowo kilkanaście tysięcy na lepsze auto - a już spotkalem januszy na łysych oponach z wytartymi klockami co oni nie będą nic robić bo wyjdzie więcej niż wartość auta ¯_(ツ)_/¯
@kipowrot: dla większości lepiej wydać te kilkaset zlotych co jakis czas niż jednorazowo kilkanaście tysięcy na lepsze auto - a już spotkalem januszy na łysych oponach z wytartymi klockami co oni nie będą nic robić bo wyjdzie więcej niż wartość auta ¯(ツ)


@slozubn: nie rozumiem posta, ale raczej jest na odwrót - lepiej jednak kupić droższe auto (raczej o kilka tysięcy, a nie kilkanaście) niż #!$%@?ć się z
@KeepCalm: ja z kolei wychodze z zalozenia ze kupujesz auto na ktorego utrzymanie cie stac

Czesci przykladowo do losowego starego VAG-a to grosze, w innym modelu z wyzszej polki beda juz na pewno drozsze. Ile razy to ja slyszalem ze moglbym kupic sobie lepsze auto od obecnego a potem wlasciciel kilku/kilkunastoletniej klasy premium lapal bol dupy bo np. opony do jego BMV w SUVie kosztuja wiecej niz u mnie rozrzad ktory
@slozubn: no prawda, że im auto tańsze w utrzymaniu tym łatwiej je utrzymać w dobrym stanie i jak to wygląda w praktyce?

Masa jest gruzów po 2-4 tys zł, które są tanie w naprawie i przy których nikt nic nie robi, bo jakakolwiek robota przewyższa wartość samochodu tylko się jeździ, dopóki się nie rozkraczy i nie wiem czy społeczeństwie i większy jest odsetek tych pokaż-się-a-zastaw-się suv-ów, których nie powino być na
@KeepCalm: niby racja choc z drugiej strony prawda jest taka czy sie to komus podoba czy nie ze predzej czy pozniej sumujac wszystkie koszta usuwania awarii i konserwacji bieżącej pokroju olej, filtry, dpfy, walki, rozrzady itd. z czasem i tak dojda do wartosci auta czy to takiego za 5k czy 30/40k.

Moim zdaniem jednak glupie usprawiedliwianie sie "nieoplacamisierobic" jako pretekst do jezdzenia autem na lysych oponach bez hamulcow i kopcacego jest