Wpis z mikrobloga

Koment z reddita mniej więcej wyjaśnia o co chodzi.
Days to cover is the number of days, based on average volume, for them to unroll all their shorts. If they have 30,000,000 shares and there is only a volume of 2,000,000 shares trading hands a day then this means it will take them 15 days to sell them all, in those days a lot can happen, they can buy and the price goes up, they wait us out and paper hands sell and the price goes down, if we all hold and they try to sell with no one buying then the price goes to the moon.
I'm just an ape browsing the interwebs
#gielda #gme
@pavelo: Mam pytanie, jak cena wywali przykładowo do 600 dolcow - a nikt nie będzie chciał kupić, bo wszyscy hold i nikt na Gorce nie będzie chciał wejsc? Co się wtedy dzieje? Cena rośnie, spada?
@sing: no tak tylko porównując wkład to Amerykanie są wciąż w CH*j bogaci i to oni posiadają większość akcji. Ta reszta świata to bida, szczególnie po obecnych cenach. Myślisz że kilka tysięcy akcji Polaków coś zmieni?
via Wykop Mobilny (Android)
@pavelo: Mam pytanie, jak cena wywali przykładowo do 600 dolcow - a nikt nie będzie chciał kupić, bo wszyscy hold i nikt na Gorce nie będzie chciał wejsc? Co się wtedy dzieje? Cena rośnie, spada?

@Kaczuszkaa: Również fundusz musi je odkupić za wszelką cenę. To czy znajdą się chętni, aby je sprzedać to druga sprawa. Jedni ugną się przy 500$, a inni będą czekać na 2000$+
Koment z reddita mniej więcej wyjaśnia o co chodzi.

Days to cover is the number of days, based on average volume, for them to unroll all their shorts. If they have 30,000,000 shares and there is only a volume of 2,000,000 shares trading hands a day then this means it will take them 15 days to sell them all, in those days a lot can happen, they can buy and the price
@marcinsa12: Już pomijając te 120%... Teraz wychodzi na jaw z dwóćh zródeł ze akcji shortowanych jest już tylko 55% na dzień dzisiejszy. I nie jest nawet pewne, że te 55% należy do do tego Melvin capital. Więc tak naprawde ten short squezze Melvina mógł wystąpić w czwartek/piątek.