Wpis z mikrobloga

Mam Sorento 1. Robię to auto póki jeszcze jeździ na budżetowa wyprawowke dla amatora. Auto podniesione na zawieszeniu o 2cale. Aktualnie założone opony szosowe 245/70 r16. Będą a/t. I teraz pytanie. Zakładać 265/70r16 czy 265/75r16? To niby około 31cali do 32.i tak będę musiał przyciąć lekko zderzak żeby nie obcierało. Ale pytanie do bardziej doświadczonych. Co byście wybrali?
#offroad #motoryzacja #opony
  • 12
@ImeNs: Ważniejsze niż ten cal będzie trafny wybór bieżnika w zależności do potrzeb.

Jeśli lift tylko na zasadzie podkładek i dystansów, a nie całej charakterystyki i geometrii zawieszenia, to kolejne cale są bez sensu.
@nie_mientki: po pomocnych opiniach ludzi z wykopu i z innych for, wiem że będę szedł a a/t. Auto podniesione poprzez wymianę sprężyn na dedykowane, które dają około 2cale. Na budzie raczej nie będę chciał go jednak podnosić bo trochę się to mija z celem w moim przypadku. Dlatego też się zastanawiam czy 31cali na kołach starczy. Bo nie chce przegiąć. Żeby nie było że przez ten jeden cal więcej będzie miał
@vieniasn: całkiem przyjemne auto. Też mam 3.5 v6. Bo długo szukałem czegoś z napędem na 4lapy ale w benzynie. I ciężko. Bo europejski rynek 4x4 to głównie diesle. Wcześniej miałem rx 3.0. Ale to raczej auto na ulicę było. Tu, mimo że mam napęd Tod, to się świetnie bawię. A jak wejdzie jeszcze snorkel i opony a/t to też będzie trochę lepiej wyglądał
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@ImeNs: na asfalcie też super był. Zakochałem się wtedy w tym aucie, ale nie miałem jaj żeby kupić. Wiadomo, że osobówka to nie jest, ale taki całkiem przyjemny. Może kiedyś sobie kupię jeszcze.
Trochę ci zazdroszczę eh