Jaki jest sens na rondzie, które ma dwa pasy lub więcej wjeżdżać na wewnętrzny pas? Nie lepiej ciągle jechać zewnętrznym, żeby nie musieć zmieniać pasa przed zjazdem?
@NotNull: Ale w jaki sposób? Przecież jak jadę wewnętrznym i chce zmienić pas przed zjazdem to muszę się zatrzymać aż wszyscy z zewnętrznego pasa zjadą. A wszyscy za mną stoją.
@derton778: rzadko spotykam ronda gdzie dwa pasy ruchu się przecinają. Najwięcej jest chyba rond turbinowych i tam trzeba wjechać na odpowiedni pas przed rondem
@derton778: w idealnym scenariuszu jest tak ze zewnetrznym pasem jedziesz tylko skrecajac w prawo, i jezeli wszyscy uzytkownicy drogi by sie do tego stosowali to nie musialbys sie zatrzymywac bo ta osoba ktora jechalaby zewnetrznym musialaby skrecic tam gdzie ty tylko na drugi pas
@snakegrifiin: bo ludzie nie potrafią jeździć. Taka prawda ¯\_(ツ)_/¯ Znam przypadek miasta w Polsce gdzie dopiero niedawno (parę lat temu) zrobili pierwsze rondo dwupasmowe. Co chwilę dochodziło na nim do kolizji.
Mige podać dobry przykład z który spotykam się niemal codziennie.
Na prawym pasie stoją samochody, jest korek do skrętu w prawo bo dalej są światła i przejście dla pieszych. W tym czasie pozostałe samochody mogą plynnie jechać prosto bez stania w korku
@derton778: Najgorzej, u mnie na osiedlu są takie dwa rondka z dwoma pasami, większość jedzie od razu na wewnętrzny i wszystko gra, lekkie objechanie bez dyskomfortu, ale czasem wjedzie ktoś na zewnętrzny i ze środka nie ma jak wyprzedzić, tylko potem na środku trzeba zatrzymywać się i czekać aż pojedzie (╥﹏╥)
Są jakieś ładne określenie na żeńskie gonady? #!$%@? brzmi obscenicznie i nie przechodzi mi to przez gardło. Może zacznę mówić Wulgata. Trochę lepiej #seks #zwiazki
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
#polskiedrogi #polska #kiciochpyta #przepisy #prawo #motoryzacja
Komentarz usunięty przez autora
@NotNull: to tak nie działa.
@NotNull: bzdura
@altnume22
@SpalaczBenzyny
Mige podać dobry przykład z który spotykam się niemal codziennie.
Na prawym pasie stoją samochody, jest korek do skrętu w prawo bo dalej są światła i przejście dla pieszych.
W tym czasie pozostałe samochody mogą plynnie jechać prosto bez stania w korku