Wpis z mikrobloga

Jakby ktoś miał problem z połaczeniem wlan/aktualizacjami w #lidlomix

Mi Pani z serwisu powiedziało że mają problem z serwerem bo jest przeciążony i że pewnie prędzej czy później się zaktualizuje. Ogólnie podobno są świadomi problemu...

źródło
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Pretock:
wejdź w informacje o urządzeniu kliknij sprawdź aktualizacje i poczekaj (niezależnie od komunikatu o braku nowej wersji). Polecam zresetować do ustawień fabrycznych i wybrać język angielski, pominąć ustawianie konta (podobno to pomaga). Problemem tego urządzenia jest niskiej jakości aplikacja znajdująca się na niej - status aktualizacji jest niewidoczny, komunikaty są czasem mylące i nieprawdziwie a aplikację wczoraj zdążyłem wywalić kilka razy. Nawet przy zmianie języka się wysypała :) prawie
  • Odpowiedz
@pijany_wiesniak: 24h włączony bez przerwy i dalej nic, uwierz próbowałem już wszystkich sposobów te zmiany języka jak komuś zadziałały to czysty przypadek. Trzeba czekać na aktualizacje poprostu, wypuszczają partiami.
  • Odpowiedz
Może napiszę co ostatecznie zrobiłem, że zadziałało:
- przywrócenie ustawień fabrycznych
- wybranie języka angielskiego (być może coś daje, być może nie)
- wybranie wifi (uwaga lidlomix nie widzi sieci 5GHz )
- zaakceptowanie zgody
- pominięcie wszelkich innych kroków (rejestracja , dodawanie konta czy co tam jeszcze było)
  • Odpowiedz