Wpis z mikrobloga

Mirki może ktoś z Was miał podobną sytuację i coś podpowie - zamówiłem sobie części do komputera i do tego też monitor, paczka dostarczona pocztą polską z wierzchu elegancka bez uszkodzeń w środku też żadnych śladów, a tu po podpięciu monitora na środku czarny pasek na 5 cm szerokości, przy wyłączonym pod światło widać jedynie taką smugę. Morele przerzuca winę na pocztę bo uszkodzenie w transporcie i zamyka reklamacje, a mi to wygląda że poczta nic nie zawiniła. Na jakim etapie takie uszkodzenie się mogło zdarzyć? Chyba nie wysyłają uszkodzonych monitorów bo jaki miałoby to sens?
Wygląda na to że 9 stów w plecy bo nikt się nie poczuwa.
#kiciochpyta
#morele
#pocztapolska
  • 3
@Osrakek88: Skorzystaj ze zwrotu 14 dniowego bez podania przyczyny.
Kupiłem monitor z trzema badpixelami na środku, chciałem go wysłać na gwarancje, to odpowiedzieli mi, że do trzech pixeli jest git XD

Oddałem go, a w przyczynie podałem, "nie pasuje mi do mebli". Hajs zwrócony.
@Osrakek88: Zdarza się i tyle. Raz odbierałem lapka z della, opakowany pancernie, absolutnie żadnych wgnieceń na opakowaniu albo nawet zadrapań, folia bombelkowa + styropian... Pół ekranu jebnięte ¯\_(ツ)_/¯ możliwe nawet że wada fabryczna, bij do morele.
@Osrakek88: @z8373767: @Sierran:
Myślę, że nie powinieneś przyjmować tłumaczenia o uszkodzeniu w transporcie, skoro nie była paczka zniszczona/wgnieciona itp. itd.

Swego czasu była afera, że jedna firma (dokładnie nie pamiętam jaka firma i co robiła, ale jakieś elementy na zamówienie) wysyłała swoje produkty - uszkodzone (mechanicznie) i zwalali winę na kurierów. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Jak sobie przypomnę to dam znać. (oczywiście nie imputuje tego