Wpis z mikrobloga

Jakiś czas temu bardzo spodobała mi się BMW z serii 6 E63. Myślę o spełnieniu swojego marzenia jednak mam kilka pytań:

1. Największe różnice przed liftingiem vs po liftingu (wyposażenie, silniki R6 benzynowe, diesla nie chce)

2. Może ktoś grzebał przy infotainment tego auta - jak ze zmianą na coś OEM żeby mieć Apple CarPlay?

3. Może znajdą się byli lub obecni właściciele i zaopiniują ten model?

4. Jakie koszty ewentualnych napraw zawieszenia?

#bmw #e63 #coupe #motoryzacja
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@kazio1616: Samochód ładny, ale jak na bmw jest już bardzo stary;) Fajna konstrukcja bez jakichś dziwnych czy nietypowych albo nienaprawialnych patentów. Z audio będzie ciężko, wymiana z cic na nbt będzie droga, a nbt evo wydaje mi się, że jest zbyt zintegrowana z samochodem, żeby się dało przeszczepić do e63. Najtaniej wyjąć oryginał i kupić wynalazek na androidzie. Warto przy zakupie odzytać kody błędów. Warto mieć z 5 tysi na
  • Odpowiedz
@kipowrot: Acha, 6 ma baaardzo długi przód i jest duży, trzeba chwilę się przyzwyczajać. Osobiście e46 czy e92 bym wolał, jest zgrabniejszy i mi się bardziej podoba. No, chyba, że e24, też jest spoko.
  • Odpowiedz
@FilipWWL: obecnie mam Cyrusa C5 X7 który zbyt krótkiej maski też nie ma i dramatu nie ma, tym bardziej, że są czujniki. Seria 3 jest dla mnie za mała, jestem raczej plus size i lubię mieć przestrzeń w aucie a poza tym lubię duże auta :) A co do silnika - Vki nawet nie rozważam. Bardziej 3.0 R6
  • Odpowiedz
@kazio1616: Ja wolę mniejsze, e63 jest bardzo wygodny, przestronny i całkiem spoko się prowadzi. N53b30 jest chyba najnowszą konstrukcją, jest popularny i jest już doskonale znany mechanikom. Skrzynie automatyczne nie są awaryjne. Manuale to rzadkość, zawias bez cudów, tylny most też nie pada, chyba, że były przygody. Trzeba się liczyć z tym, że mogą się pojawić problemy z elektryką czy czujnikami. Jedyna rzecz do której można się przyczepić to hamulce.
  • Odpowiedz
@kazio1616:
O apple caraudio zapomnij, musisz podłączyć się kabelkiem do systemu, auto fenomenalne w prowadzeniu, długie, niskie, ciężkie, napęd na tył, nic więcej do szczęścia nie możesz dostać, nie wrażliwe na koleiny czy podmuchy tirów, przy 200 trzymasz je jednym palcem, przy deszczu na białych pasach zrobi ci się cieplej, zero wkładów w zawieszenie, od 5 lat nie dołożyłam ani grosza, mimo reguralnych przeglądów co 3 miesiące, usterki to centralny
  • Odpowiedz