Wpis z mikrobloga

@kubekdudek: zależy. ten zwykły automat hydraulik w trybie sport daje bardzo podobne, ewentualnie 0,5s/100kmh niższe osiągi w stosunku do manuala. jest jeszcze automat smg, który jest szybszy od manuala, ale dość awaryjny i kosztowny w naprawach przy ostrej jeździe. miałem e90 w manualu i zwykłym automacie pare lat temu i gdybym miał wybierać to lepszy był automat, straty w osiągach nie czułem, tryb sport fajnie działa, a komfort x100
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@kapitan_knur: @Adasi: @kubekdudek: @saginata: ale w E9x nie ma innej skrzyni jak hydrokinetyczna. W mocniejszych silnikach jest już lepsza, bardziej sportowa i szybsza skrzynia 6hp28 lub 32 ale nie odstają dużo od całej reszty. Dkg było opcja tylko w E92 i e93 i tylko w 335i czyli dwusprzeglowej praktycznie nie ma w tych autach

Co do pytania: na papierze automaty są wolniejsze - w praktyce nie.
@wxx71 wiedziałem że zaraz się zacznie festiwal #!$%@?. Jak się ma sprawny automat a nie jakieś przeczochrane gówno to się ma nieco inny pogląd. Komfort w 530d E60 i F10 jest ten sam. Podkreślam automat musi być SPRAWNY
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@Adasi: no ale co ma sprawność skrzyni (tj mechanicznie) do zasady jej działania?? 6hp jest wolniejszy niż 8hp i to jest fakt. 6hp ma swoje początki w roku 2000 a 8hp 2008. 8 lat w Automotive to przepaść. Największa różnica pomiędzy 8hp a 6hp to taka, że w 8hp skrzynia nie musi wrzucać każdego biegu po kolei co jest jej największą zaletą. 6hp działa na większych ciśnieniach, jest mniej dokładniejsza i
@wxx71: ano to, że nie ma dziwnych jazd o których piszesz. Możesz mi tu elaboraty wywalać, ale po prostu nie masz racji i sam #!$%@? kocopoły na necie, i jeszcze każesz ludziom w to wierzyć. Komfort poprawnie działającej skrzyni jest ten sam i kropka czy Ci sie to podoba czy nie. Następny #!$%@? szpec ehh...
@Adasi: Chłopie, co ty #!$%@?. W 6hpX masz 6 biegów, w 8hpX masz ich 8. Jeździłem E90 2.0d z 6hp (100k przebiegu) i F10 2.0d z 8hp (150k przebiegu) i różnica jest kolosalna na korzyść F10. Żeby tych dwóch dodatkowych biegów nie odczuwać to trzeba być upośledzonym. To tak jakbym ja mówił że 5hp w moim BMW jest równie dobre co 6hp w twojej - no nie jest.