Wpis z mikrobloga

@adrianooox: Oho, coś o mnie, grupa Optima. Umowa o pracę, podstawa wychodzi 2700 na rękę, + % od marży. Żeby dostać premię trzeba "wbić" w miesiącu 3000€, wtedy dostajesz 15%. Od 4k€ jest 20%, i co każdego następnego tysiaka schodkowo to rośnie. Jak jesteś ogarnięty, to te 5k co miesiąc prowizji zrobisz, co wychodzi w okolicach 6 tysięcy złotych już miesięcznie na rękę pensji. Niewątpliwą zaletą też jest sztab ludzi
  • Odpowiedz
Ja akurat głównie chłodnie, i plandeki 13,6m. Ale mniejsze też się zdarzają, wszystko co klienci podeślą. Głównie FR=>DE ale co tylko w łapki moje wpadnie to zrobię.
  • Odpowiedz
Ciężko powiedzieć średnio na jednym ładunku. Bywało i po 1200€ p----------e, a zdarzyło się i że i 500€ ze swoich dołożyłem. Ale tak przeciętnie, na 13,6m bym powiedział 100-150€ marży jest.
  • Odpowiedz
@adrianooox: normalny spedytor here, firma z tych mniejszych (20 swoich aut) obecnie pensja 6.5-7k po roku pracy w dziale handlowym + trochę spedycja. Działamy w ten sposób ze mamy wyodrębnione działy handlowy który szuka klientów i ogarni kontakt z nimi i osobno operacyjny spedycja i transport własny.
  • Odpowiedz
@mateo971: Czemu piszesz normalny? A ja jestem nienormalny? :D Robimy to samo, dzwonimy, wyceniamy, znajdujemy rozwiązanie dla klientów. Tylko ty masz za sobą dział handlowy, a ja sobie klientów muszę znaleźć sam.
  • Odpowiedz
@Optimadz: chyba chory jesteś
przepisywacze to ścierwo żerujące na transporcie i zaniżające i tak już niskie stawki, niepotrzebny pośrednik.
samo przepisywanie jeszcze ujdzie, ale kupowanie ładunków w ciemno - w łeb wam za to kula.
Dam ci przykład - ja woziłem PL -> NL zboże i wracałem z ziemniakami NL -> PL
te ścierwa bez swoich aut kupowały ładunki w ciemno i liczyły, że sprzedadzą, przez co nie miałem z czym wracać bo te kundle wykupiły sobie wszystkie
  • Odpowiedz
@smway: Hahahah, widzę cię żółć zalewa.
"zaniżające i tak już niskie stawki, niepotrzebny pośrednik" - za niskie bo co? dobre chyba są skoro dalej tyle osób się zgłasza. Czy ty jesteś jednym z tych co postulują wprowadzić minimalną stawkę za km? :D

"e ścierwa bez swoich aut kupowały ładunki w ciemno i liczyły, że sprzedadzą, przez co nie miałem z czym wracać" - sorry, ale g---o mnie obchodzi czy masz co załadować. Może pomyśl nad tym wcześniej co załadujesz dalej, a nie jakieś wysrywy na wykopie, że ojojoj źli przepisywacze zabierają ładunki? Sorry transport to biznes a nie idea. Nie chodzi o to by kółka się kręciły tylko by zarobić jak najwięcej.

"Szukasz klientów - czyli co? przepisujesz z timo, sprzedasz na transie i się pytasz czy niemiecki spedytor ma jeszcze 1 taki ładunek? to niezły "spedytor" - A ty co, dzwonisz po firmach produkcyjnych i potem wystawiasz ich ładunki na transie? Co to za różnica, czy ma się się klientów znalezionych z timo czy książki telefoniczniej? Jak dla mnie może być i z facebook marketplace,
  • Odpowiedz
@Optimadz: nie gotuj się ptysiu, zaakceptuj że reprezentujesz zakałę branży transportowej. Ten kawałek TSL jest gdzieś na poziomie szoferów spuszczających paliwo, szeryfów nie płacących wynagrodzenia i magazynierów robiących w c---a na paletach i "uszkodzonym" towarze. Taki sedesowy creme de la creme.
  • Odpowiedz
@eloyard: No tak, jak pośrednik może zarabiać, to nieetyczne, reeeee. W-----a was dwóch, i wielu podobnych, że nie potraficie sobie sami poładować tych swoich własnych aut, których posiadanie wg waszej logiki robi z was bogów transportu. I musicie korzystać z pomocy takich jak ja, którzy dają wam ładuneczki prosto pod wasz nos. A wy nawet tego nie potraficie zobaczyć, bo macie te nosy wielkie jak małpy polaki z memów. I
  • Odpowiedz
@Optimadz: not sure if troll or just stupid
gdyby nie ty to sam bym wziął z timo bez twojej przyciny, nie masz nic do wniesienia w łańcuchu i jesteś tylko pasożytem

swoją drogą trzeba być niezłym s--------m, żeby robić 5k€ prowizji i siedzieć na etacie oddając 2/3 zarobków jaśnie szefowi, ale przepisywacze to zjeby więc nawet nie zakładam, że to nieprawda
  • Odpowiedz
@smway: To wolna giełda, każdy se może brać ładunki. To czemu nie bierzesz przede mną? Ja znam kilka powodów, zastanów się i ty, może zrozumiesz. Swoją drogą ale trzeba być niezłym s--------m żeby wynajmować mieszkanie przez pośrednika / bookować wakacje przez biuro podróży / być restauracją i sprzedawać przez pyszne.pl / kupować mleko w biedronce a nie bezpośrednio od producenta. Pośrednik JEST potrzebny a że ty tego nie potrafisz zrozumieć
  • Odpowiedz
@Optimadz: chłopie - nic nie rozumiesz, spedytorzy są potrzebni, ale nie tacy, którzy wchodzą w relację między spedytorem a przewoźnikiem, a tym są właśnie przepisywacze, nic nie wnoszą, a tylko próbują przyciąć parę groszy w idiotyczny sposób, gdyby nie ty ja bym się dogadał z niemieckim spedytorem.
Czemu ja nie wezmę ładunku bezpośrednio od niemieckiego spedytora? Bo frajernia weźmie ten ładunek w ciemno i próbuje go sprzedać dalej - oni
  • Odpowiedz