Wpis z mikrobloga

Ale ogólnie to jaki jest cel tych porównań różnych rzeczy z różnych gier? Z ciekawości pytam


@kizimajaro: zawsze określamy wartość na podstawie zestawienia względnego do innych produkcji, na oddzielaniu ziarna od plew. Tak się rodzi postęp ¯\_(ツ)_/¯
Obie gry są produktem AAA, po obu były wysokie oczekiwania, chociaż premierze RDR2 towarzyszył znacznie mniejszy hype - i to przemawia na jej korzyść, tym bardziej, że gra zachwyca na każdym kroku.

A że
@TyskiDaro: Ogólnie masz racje, ja po prostu uważam, ze wybieranie pojedynczych aspektów i porównywanie z różnymi grami jest słabe. Bierze się np. ruch uliczny z GTA5 i porównuje. Z RDR2 jak są zrobione animacje jedzenia. Z Assassina parkour ( _) i tak po jednym elemencie z różnych gier. To ma jakiś sens? Nie. Porównanie moim zdaniem jest wówczas, kiedy wytypuje się cała paletę elementów, np. animacje, AI, ruch
@kizimajaro: Wiesz, myślę, że gra by tak nie rozczarowywała, gdyby jej producenci nie obiecywali graczom gruszek na wierzbie przed jej premierą. AI, aspekty strzelankowe, budowa otwartego świata itd. - to wszystko miało być doskonałe, łączyć najwspanialsze cechy z różnych gatunków. I tego jednego porównania nie można nikomu odmówić - produktu do jego zapowiedzi, trailerów i gamepleów sprzed premiery. Tymczasem otrzymaliśmy jedną wielką wydmuszkę. Niestety, spadek z wyższej wysokości boli dużo bardziej.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@TyskiDaro: Ogólnie masz racje, ja po prostu uważam, ze wybieranie pojedynczych aspektów i porównywanie z różnymi grami jest słabe. Bierze się np. ruch uliczny z GTA5 i porównuje. Z RDR2 jak są zrobione animacje jedzenia. Z Assassina parkour ( _) i tak po jednym elemencie z różnych gier. To ma jakiś sens? Nie. Porównanie moim zdaniem jest wówczas, kiedy wytypuje się cała paletę elementów, np. animacje, AI, ruch
@Pawcio_cukierek: Chyba nie zrozumiałeś tego co napisałam jednak. Chodziło mi o to, ze porównania są dobre i powinny być, ale całościowe a nie pojedyncze. Tak jak w tym wpisie. Jeśli ktoś porównuje cała grę, np GTA do CP77 lub RDR2 do CP77 to dobrze, o to chodzi. Ale jak ktoś na tag wrzuca najpierw porównanie animacji jedzenia z RDR2, potem AI kierowców z GTA5 a potem jeszcze innych, pojedynczych gowien to
@TyskiDaro: Ok, ja nie śledziłam za bardzo kampanii marketingowej Redow i nie miałam hype na grę. Rozumiem, ze gracze są źli bo oczekiwali czegoś innego w różnych aspektach, ale nadal uważam, ze albo coś robimy porządnie albo wcale :)
@kizimajaro: Taki, żeby pokazać fanbojom, że CP jest grą zajebiście nieudaną i nie zasługuje na to, żeby ją umieszczać na równym poziomie wykonania z takimi gwiazdami jak chociażby RDR2. I to nie są "różne rzeczy". To jest tak zwana logika. Rzecz, która nie występuje w CP, a jest obecna w sumie w większości gier AAA.
@VanMiron: Nie. Bo tutaj chodzi tylko i wyłącznie o AI świata, a nie o samą
@kizimajaro: Szczerze mówiąc, ja też nie (ja w ogóle nie jestem graczem xD) - a i tak mnie napastowała ( ͡° ͜ʖ ͡°). W dniu premiery wszystkie wiadomości o niej mówiły (TV+Radio), wcześniej Keanu Reeves, OldSpice... nigdy wcześniej się nie spotkałem z tym, żeby gra była obecna w tak wielu aspektach życia ludzi, którzy z grami nie mają nic wspólnego.
@cin123654: Jakby CP w tych kategoriach przegrało z 7 letnim tytułem to byłaby masakra xD Pamietaj, że mówimy tu o tytule, który był rysowany (przez samo CDPR) jako prawdziwe nextgenowe doświadczenie, a dostaliśmy korki uliczne tworzące się, jak koło samochodu wystaje lekko na ulice + spawnujacych się za tobą gliniarzy. A wygląd postaci w lustrze faktycznie niesamowicie dopracowany xD Prawie jak w Simsach. Szanujmy się. Poza tym, czy ja się czepiam